הנשיא היוצא

אובמה בנאום ניחומים: "לפעמים הדמוקרטיה קשה"

אובמה נשא את נאום ההפסד של המפלגה הדמוקרטית, והתייחס לעימות בינו לבין הנשיא הנבחר: "אסייע לטראמפ להיכנס לתפקידו", הבטיח, "הנשיאות גדולה מכולנו" (חדשות, בעולם)

(צילום: הבית הלבן. תמונה: שאטרסטוק)

"נסייע לטראמפ לקבל את הגה השלטון": נשיא ארצות הברית ברק אובמה נשא בשעה האחרונה (רביעי) את נאום ההפסד של הדמוקרטים בבחירות שנערכו אמש בארצות הברית. בנאום שנשא על מדשאות הבית הלבן אמר אובמה: "שוחחתי עם הנשיא הנבחר טראמפ ובירכתי אותו על היבחרו והזמנתי אותו לבית הלבן".

אובמה התייחס לעימות בינו לבין הנשיא הנבחר ואמר "אין זה סוד כי יש לנו מחלוקות. אבל זכרו, לפני שמונה שנים גם לי ולבוש היו מחלוקות, אך צוותו של בוש דאג למעבר חלק. נסייע לטראמפ להיכנס לתפקידו". אובמה הוסיף ואמר "לפעמים הדמוקרטיה קשה, אבל הנשיאות גדולה מכולנו. נעבוד למען העברה מוצלחת של השלטון".

קודם לכן הערב, נשאה הילרי קלינטון נאום בפני תומכיה ואמרה "אתמול בלילה בירכתי את דונלד טראמפ והצעתי לעבוד איתו. אני מקווה שהוא יהיה נשיא מוצלח".

קלינטון הוסיפה ואמרה "זו לא התוצאה שרצינו או שעבדנו קשה בשבילה, אבל אני מרגישה גאה ואסירת תודה על הקמפיין. אתם מייצגים את הטוב שבאמריקה ולהיות המועמדת שלכם היה הכבוד הגדול של חיי".

יצויין כי קלינטון לא נשאה את נאום ההפסד שלה עם היוודע תוצאות האמת כי הפסידה את הבחירות אך עם זאת התקשרה ליריבה הנשיא הנבחר דונלד טראמפ וברכה אותו על היבחרו לתפקיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר