בנימין נתניהו לטראמפ: רעייתי מצפה לפגוש את מלאניה

נתניהו שוחח בטלפון עם הנשיא הנבחר טראמפ וברך אותו על הבחירות, טראמפ הזמין את נתניהו לביקור בארצות הברית. נתניהו: "אתה ידיד אמת" (חדשות, בעולם)

בנימין נתניהו ורעייתו שרה (צילום: קובי גדעון / לע"מ)

יחסי ישראל ארצות הברית שבים לסדרם לאחר שמונה שנות מתח? ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (רביעי) עם נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ וברך אותו על כניסתו לתפקיד. ראש הממשלה נתניהו אמר לטראמפ כי אין לארצות הברית בעלת ברית טובה יותר מישראל.

בהודעת ראש הממשלה שפורסמה מיד לאחר השיחה נאמר "שני המנהיגים שמכירים אחד את השני שנים רבות ניהלו שיחה חמה ולבבית. בשיחה עלו גם סוגיות אזוריות. הנשיא הנבחר טראמפ הזמין את ראש הממשלה נתניהו לפגישה בארצות הברית בהזדמנות הראשונה".

ראש הממשלה נתניהו אמר לנשיא הנבחר טראמפ כי גם רעייתו שרה מצפה לפגוש אותו ואת רעייתו מלניה.

מוקדם יותר היום פרסם ראש הממשלה בנימין נתניהו ברכה מצולמת לנשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ, והגדיר אותו "חבר שלי". בין היתר אמר נתניהו לטראמפ: "אתה חבר אמת של ישראל, לאורך שנים הבעת תמיכה עקבית - ואני מעריך את זה. אני מצפה בכיליון עיניים לעבוד איתך ובטוח ששנינו יחד נחזק את הברית בין הארצות".

טראמפ שיבח בעבר את ראש הממשלה נתניהו ובין היתר אמר עליו: "יש לכם ראש ממשלה נהדר. בנימין נתניהו - אין כמוהו. הוא ווינר, הוא מוערך, הוא סמל בעיני העולם. אנשים משתהים מההצלחה של מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר