ריקול מלא לרחפן החדש של חברת "גו פרו"

מכה לחברת הטכנולוגיה "גו פרו": הוכרז ריקול לרחפן החדש אותו השיקו רק לפני שבועיים מתברר כי הוא נוטה להתרסק לפתע. בינתיים ללא נפגעים, אך הסכנה קיימת (טכנולוגיה)

בני סולומון | כיכר השבת |
הרחפן המתרסק (צילום מסך יוטיוב)

חברת גו פרו הכריזה אתמול (ד') על ריקול לרחפן החדש, הקארמה, אותו השיקה לפני כשבועיים בארה"ב. כמה יחידות של הרחפן נקלעו לתופעה של דמם מנוע פתאומי, בעקבותיו הרחפן צנח מגובה הישר אל האדמה שתחתיו. למרבה המזל, לפי הדיווחים לא היו נפגעים באירועי ההתרסקות.

על פי הדיווח ב-ynet, לא מדובר בריקול רחב במיוחד עד עתה נמכרו בעולם, בסך הכל כ-2500 יחידות ממנו ואת כולן מבקשת חברת מצלמות האקסטרים הוותיקה להחזיר לחנויות ולקבל עבורן החזר כספי מלא. כרגע אין עדיין תכנון להחלפה של המוצר, עד שמהנדסי החברה יסיימו לבדוק את מהות התקלה החמורה.

הרחפן אמור היה להגיע לישראל בתחילת 2017 אולם כרגע עדיין לא ידוע מה יעלה בגורלו של המוצר הבעייתי. חברת DJI השיקה רחפן דומה כמה ימים לאחר השקתו של הקארמה, דגם ה-Mavic Pro שאמור היה להתחרות באופן ישיר ברחפן המתקפל של גו פרו. כרגע מסתמן שחברת DJI תמשיך לשלוט בשוק הרחפנים ללא קושי, לפחות בתקופה הקרובה עד שגו פרו יתאוששו מהתקלה ויפתרו אותה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר