בחירת טראמפ | ההשלכות

ח"כ גפני: הדרת נשים? תראו כמה חרדים הצביעו לאישה

יו"ר ועדת הכספים מסביר את סיבת בחירות של טראמפ - "הצבעה נגד הממסד", טוען כי החרדים הצביעו עבור אישה ומביע סיפוק מההיחלשות הצפויה של הרפורמים בעקבות התוצאות (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני, טראמפ וקלינטון (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90, שאטרסטוק)

יו''ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני נאם היום (חמישי) בכנס בפורום היוקרתי cfo ואמר: "אתם מדברים על הדרת נשים? תראו כמה חרדים הצביעו לאשה בארה"ב".

בכינוס, אמר גפני: "אני אמנם לא מכיר את ארה"ב אך מה שניתן ללמוד משם זה שמצד אחד עמדה אשה בעלת ניסיון של למעלה מ-30 שנה, שבעלה היה נשיא בעבר, שכיהנה בתפקידי מפתח ומולה איש עסקים ללא ניסיון ובסוף דווקא הוא נבחר".

קרא עוד:

"הסיבה היא שהצביעו נגד הממסד. נגד האליטות", נימק גפני. "גם בארץ מתחוללים תהליכים ולדוגמא החוק שלי של שכר הבכירים זה גם ביטוי של עמדת רחשי הלב של הציבור נגד הממסד".

גפני טען כי מהבחירות ניתן ללמוד כי הססמאות אינן רלוונטיות. "תמיד טוענים שהחרדים לא מכבדים נשים. הנה, נכון שהרוב הצביעו לטראמפ בגלל סיבות שונות, הרי שחלק מהחרדים הצביעו לה למרות שהיא אישה".

הכותרת ב"כיכר השבת", הבוקר

בשיחות עם מקורביו אמר גפני כי הוא מעריך שניצחונו של טראמפ יגרום להחלשת עמדת הרפורמים, כפי שדווח הבוקר בהרחבה ב"כיכר השבת".

"אני לא יכול לומר בוודאות אבל זו ההערכה וגם התקווה", אמר גפני. "מטבע הדברים הם, הרפורמים, ברובם מזוהים היו עם הממשל הדמוקרטי וכעת השפעתם תיחלש. הימין עלה וגם העמדות השמרניות יותר".

"תמיד טענו בפניי כי אותם 'רבנים רפורמים', כפי שהם מכנים את עצמם, דיברו בגלוי נגד נתניהו בכלי התקשורת בארה"ב בעיקר על רקע סוגיית הסכם הגרעין עם איראן ואני מבין שהם גם פעלו נגד מועמדותו של טראמפ לכן אפשר להעריך שהשפעתם תיחלש במידה משמעותית", הוסיף גפני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר