היריבים המרים

אובמה וטראמפ נפגשו בבית הלבן: 'הייתה פגישה מצויינת'

הרגע לו חיכה הגיע: הנשיא הנבחר דונלד טראמפ הגיע לחדר הסגלגל, לפגישה ראשונה עם הנשיא היוצא ברק אובמה. "הייתה פגישה מצויינת" אמר אובמה בהצהרה לאחר הפגישה (חדשות, בעולם)

(צילום מסך / מתוך "פוקס 10")

החלה החפיפה בין הנשיא הנכנס טראמפ לנשיא היוצא אובמה: נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ הגיע הערב (חמישי) לבית הלבן, לשיחה ראשונה עם הנשיא היוצא ברק אובמה. במקביל, התקיימה פגישה של הגברת הראשונה היוצאת מישל אובמה עם מחליפתה מלאניה טראמפ.

טראמפ הגיע לוושינגטון במטוסו האישי. מדובר בפגישת החפיפה הראשונה בין אובמה לטראמפ, ובמהלכה יסקור אובמה בפני מחליפו את הבית הלבן. המפגש הראשון בין השניים נערך בחדר הסגלגל.

קצת סדר בהליך כניסתו של טראמפ לנעלי הנשיא: ב-20 בינואר יושבע טראמפ לנשיא ה-45 של ארצות הברית. כבר בשבועות הקרובים, הוא ירכיב את הפרלמנט שלו ובחודש הבא יודיע על מינוי השרים בממשלתו החדשה.

אתמול קיבל טראמפ את התדריך הראשון בביתו במגדל טראמפ במנהטן. בשבועות הקרובים יקבל טראמפ תדרוכים נרחבים מכל מערך ניהול המדינה הצבא והמודיעין.

למרות היריבות הקשה בין הנשיא הנכנס לנשיא היוצא, ייאלץ אובמה לבצע את העברת השלטון בצורה מוסדרת כפי החוק האמריקני. נזכיר, כי בחודשיים האחרונים תקף אובמה את טראמפ בכל עצרת בחירות בה השתתף, וטען בין היתר כי טראמפ אינו כשיר לכהן כנשיא. אמש שוחחו השניים בטלפון ואובמה בירך את מחליפו על היבחרו לתפקיד הנשיא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר