קצה חוט בפרשת החייל הנעדר גיא חבר?

ממצאים שאותרו בחיפושים השבוע אחר החייל הנעדר גיא חבר, הועברו למכון לרפואה משפטית באבו כביר. החיפושים התמקדו ברמת הגולן (חדשות, ביטחון)

(צילום מסך )

התפתחות בפרשת החייל הנעדר גיא חבר? השבוע (שני) פתח צה"ל בחידוש החיפושים אחר החייל הנעדר גיא חבר שמקום הימצאו לא ידוע כבר למעלה מ-19 שנים. בהודעה טרם חידוש החיפושים הבהירו בצה"ל כי החיפושים, שיתמקדו הפעם ברמת הגולן ובירדן ההררי, לא מעידים על כיוון חקירה חדש.

אך עם זאת, הערוץ הראשון מדווח הערב כי ממצאים מהחיפושים שנערכו השבוע הועברו למכון לרפואה משפטית באבו כביר. האם יש קצה חוץ לפרשה הכואבת? נכון לעתה עדיין לא ברור.

גיא חבר שירת בחיל התותחנים בבסיס באזור חד-נס ברמת הגולן ועל פי כל העדויות הוא נראה לאחרונה ב-17 באוגוסט 1997 ליד מכונת המשקאות בבסיס, כשהוא לובש מדי ב' ומצויד בנשקו האישי שעד היום לא אותר.

תחילה סברו מפקדיו כי שם קץ לחייו, אך לא נמצאו כל ראיות לכך. במשך השנים הועלו גם השערות כי גיא נחטף לסוריה והוא מחוזק שם כשבוי.

בפברואר 2007, כעשר שנים לאחר היעלמותו, הודיע ארגון סורי בשם "ועדות ההתנגדות לשחרור רמת הגולן" כי הוא מחזיק בחבר אך לא סיפק כל אסמכתא לדבריו, והם לא נלקחו ברצינות במערכת הביטחון בישראל.

כאמור, במשך השנים הגיעו כמה עדויות על גורמים שטענו כי ראו ופגשו את חבר אך אף אחת מהן לא הבשילה לכדי ממצאים ממשיים שיובילו להתקדמות בפתרון התעלומה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר