"זמינות, נגישות ומקצועיות"

במרכז הרפואי מעיני הישועה: פענוח בדיקות M.R.I עד 48 שעות

המודל החדש מצטרף לרמת הזמינות הגבוהה, המכשור המתקדם ולצוות הרפואי הבכיר של המכון החדש שנפתח זה עתה: ד"ר סטפן בן שושן מנהל היחידה לרדיולוגיה פולשנית הצטרף לצוות הרופאים הבכיר של מכון M.R.I החדש (בריאות, שיווקי)

מודל רפואי חדש לזמינות MRI. מעייני הישועה (צילום: יחצ)

במרכז הרפואי מעיני הישועה משיקים מודל רפואי-תפעולי חדש הכולל פענוח תוצאות בדיקות מכון M.R.I עד 48 שעות. המודל החדש מצטרף לרמת הזמינות הגבוהה, המכשור המתקדם ולצוות הרפואי הבכיר של המכון החדש שנפתח זה עתה.

מנהל האדמיניסטרטיבי הרב יהושע יוסקוביץ אומר כי המודל הנו נדבך נוסף במדיניות המרכז הרפואי להנגיש את הרפואה הציבורית ופיתוח שירותי בריאות בקהילה.

לדבריו, "זמינות, נגישות ומקצועיות, הם הקווים המנחים את פעילותו של מעיני הישועה". עוד מסר כי זמינות גבוהה ניתנת גם למטופלים המבקשים לבצע צילומי סי.טי מכל קופות החולים.

המנהל הרפואי פרופ' מוטי רביד הודיע על צירופו של ד"ר סטפן בן שושן לצוות הרפואי הבכיר של המכון המתקדם ובקרוב יפורסמו שמות הרופאים הנוספים הפעילים במכון.

ד"ר בן שושן הוא רדיולוג פולשני, מומחה לעמוד שדרה ומפרקים ומשמש בשנים האחרונות כמנהל היחידה לרדיולוגיה אבחונית וטיפולית של עמוד השדרה והמפרקים במרכז הרפואי מעיני הישועה. בבני ברק.

ד"ר בן שושן, התמחה בבית-החולים בישה בפריז ברדיולוגיה כללית וברדיולוגיה של השלד והשרירים, וכן ברדיולוגיה אבחנתית וטיפולית של עמוד השדרה והמפרקים.

עם עלייתו לארץ ניהל את היחידה לרדיולוגיה אבחונית ופולשנית במרכז הרפואי הגדול בתל אביב, ושימש רופא מומחה במרכזים הפרטיים בהרצליה וברמת אביב.

לד"ר סטפן בן שושן ניסיון של אלפי פעולות לטיפול בכאב בהנחיית MRI, CT, שיקוף ורנטגן. טיפולים אותם הוא הביא לישראל לראשונה. כמו כן, הוא מטפל בפריז בקליניקה המיועדת לגורמים מקצועיים.

מנכ"ל המרכז הרפואי הרב שלמה רוטשילד הודה לשר הבריאות הרב יעקב ליצמן על עזרתו בפיתוח המכון המתקדם לטובת כלל הציבור ובמיוחד לטובת תושבי בני ברק והמרכז.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר