חיזוק לרזי ברקאי

מפתיע: נועה ירון דיין תגיש את 'מה בוער' בגלי צה"ל

החוזרת בתשובה המפורסמת, סופרת מצליחה ואם לשבעה, תצטרף כמגישה קבועה של תכנית האקטואליה 'מה בוער' בגלי צה"ל, לצד השדרן המיתולוגי רזי ברקאי (ברנז'ה, מדיה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נועה ירון דיין (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

החל מעוד כחודשיים, מתחילת שנת 2017, יצוצו פנים חדשות ומפתיעות באולפן תכנית האקטואליה הוותיקה בגלי צה"ל, 'מה בוער': השדרנית לשעבר נועה ירון דיין, שחזרה בתשובה ונחשבת לפופולרית מאוד בקרב קהלי יעד רבים.

נועה (46) הנשואה לרב יובל דיין, גדלה כחילונית בגבעתיים, ובתום לימודיה שידרה בגל"צ ובגלגל"צ. עם עלייתו של ערוץ 2 לאוויר, היא הגישה בו תכניות בידור פופולריות והפכה לפנים מוכרות בכל סלון ישראלי.

לאחר כמה שנים, היא החלה בתהליך חזרה בתשובה ונפרדה מבן זוגה דאז, יובל, שהיה בעיצומו של תהליך חזרה בתשובה משלו. יובל, חלק ממשפחת דיין המפורסמת, הפך לחסיד ברסלב וחזר ונישא לנועה ירון-דיין שהלכה עמו מאז בדרכו.

בעבר התגוררה משפחת דיין המורחבת (9 נפשות) בעיר בית שמש, משם עברו לאחרונה לאזור המרכז. לאחר הוצאתם של שני ספרים פופולריים פרי עטה - 'מקימי' ו'שירה גאולה' - פתחו בני הזוג מרכז להרצאות בשם "התהוות", בתל אביב ובירושלים, השוקק צעירים וצעירות, חילונים ודתיים לשעבר, הנהנים מהרצאות מגוונות על יהדות מזווית שונה מכפי שהכירו.

כזכור, לפני כתשעה חודשים סערה הברנז'ה התקשורתית לאור כוונת מפקד גל"צ ירון דקל לקצץ בשעה את תכניתו של המגיש המיתולוגי רזי ברקאי, לטובת המגיש הימני אראל סג"ל. בשל איומי ברקאי להתפטר מהתחנה, נכנע לבסוף דקל שהותיר את התכנית כמתכונתה ושיבץ את סג"ל רק לשעה אחת, אחריה.

כעת, לפי הפרסום של אביב הורביץ ב-MAKO, הוחלט בתיאום מראש עם ברקאי, על שינויים בתכניתו החל מהשנה הבאה, במסגרתם יצוותו לו מגישים אורחים קבועים - נועה ירון דיין בימי שלישי, כתבת חדשות 2 רינה מצליח בשני והקומיקאי גורי אלפי בימי רביעי.

יצוין, כי להגשה המשותפת של ברקאי ודיין יש כבר ניסיון מוקדם, מאחר ובשבוע הספר האחרון הם עשו את זה באופן חד פעמי, כמו סופרים אחרים שהגיעו לאולפן התחנה הצבאית ביפו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר