בלי פנטהאוז מוזהב ומטוס פרטי

התנאים "הקשים" של טראמפ: הבית הלבן וה'אייר פורס 1'

דונלד טראמפ, המיליארדר שניצח בבחירות לנשיאות, מגלה כי התנאים המוצעים לו בתור נשיא, הם פחותים יחסית למה שהתרגל. מהבית הלבן לעומת הפנטאוז ועד למטוס "טראמפ פורס 1" (בעולם)

מישאל לוי | כיכר השבת |
המטוס הפרטי של טראמפ (צילומסך: The Trump Organization)

דונלד טראמפ, המיליארדר שניצח בבחירות לנשיאות ארה"ב, מגלה לאטו כי התנאים המוצעים לו בתור נשיא ארה"ב, הם פחותים יחסית לתנאים להם התרגל בתור איש עסקים.

ה"ניו יורק טיימס" מפרסם כי דונלד טראמפ שאל את מקורביו אם יוכל להתגורר בבית הלבן רק בחלק מימות השבוע, בעוד בשאר הימים ימשיך להתגורר בפנטהאוז המוזהב שלו ב"מגדל טראמפ", בשדרה החמישית במנהטן.

מיד עם היבחרו לנשיא ארה"ב, כל האזור מתחת למגדל נסגר לתנועה על ידי מחסומים, משאיות חול, עשרות ניידות משטרה ואנשי השירות החשאי.

בנוסף, טראמפ, לא ממש אוהב את העובדה שיצטרך לעבוד גם בסופי שבוע. לפי הדיווח ב"טיימס", בעקבות כך טראמפ מתכוון להאציל סמכויות רבות לסגנו, מייק פנס.

הנשיא החדש גם יצטרך לוותר על המטוס הפרטי שלו, בואינג 757-200, אותו הוא מכנה "טראמפ פורס 1", ולעבור למטוס הנשיאותי, ה"אייר פורס 1".

ביום חמישי כשהגיע לפגישה עם הנשיא ברק אובמה, הוא הגיע עם המטוס הפרטי, זאת למרות המסורת הארוכה שנשיאים נבחרים הגיעו לפגישה הראשונה בבית הלבן עם המטוס הנשיאותי.

המטוס הפרטי, אם תהיתם, שווה למעלה מ-100 מיליון דולר. טראמפ רכש אותו בשנת 2011, חגורות הבטיחות במטוס עם מזהב 24 קראט והוא מכיל שני חדרי שינה, חדרי אמבטיה מצופים שיש עם ברזים מזהב, מסך 57 אינטש ומערכת סראונד של אולם קולנוע.

במהלך קמפיין הבחירות אמר טראמפ כי יעדיף את מטוסו הפרטי אך כנראה זה לא יקרה. ה"אייר פורס 1", הוא מטוס גדול יותר שיכול לאכלס יותר אנשים ומכיל חדרי ישיבות, מכון כושר ודברים נוספים שדרושים עבור נשיא ארה"ב, כמו עמידות בפני טילים, מערכת תקשורת לווינית ויכולת תדלוק באוויר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר