עונת "שירת הבקשות" נפתחה בצפת | צפו

עונת הבקשות בצפת נפתחה בליל השבת בניצוחו של החזן העולמי יחיאל נהרי לצד עשרות חזנים בביה"כ אבוהב. צפו בתיעוד מסעודה שלישית שנמשכה לאחר צאת השבת (מזרחי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: לויס / בפוקוס יח"צ)

רבים הגיעו השבת מכל רחבי הארץ לעיר צפת לאירועי פתיחת עונת "שירת הבקשות" בצפת. בית הכנסת העתיק "אבוהב" היה צר מלהכיל את ההמונים שהצטופפו שעות ארוכות ושרו את שירת הבקשות.

המסורת העתיקה חודשה בעיר צפת לפני 36 שנה ע"י חזן בית הכנסת "אבוהב" הרב שלמה חדד שמוביל את המסורת שנפתחת מידי שנה בפרשת "חיי שרה" ומסתיימת ב"תצווה", כשלראשונה השנה הוקדם אירוע הפתיחה לפרשת "לך לך".

רגעי השיא היו ב"שירת הבקשות" בליל שבת כשגדול החזנים בעולם יחיאל נהרי שמלווה את המסורת עשור ברציפות מנצח על השירה עד השעות הקטנות של הלילה כשלצדו פייטנים צעירים רבים

את המעמד כבדו: רב העיר הרב שמואל אליהו, רבה של מרום הגליל הרב אליהו ביטון, ראש מוסדות "יתד התשובה" הרב רפאל כהן, הרב בר שלום מרבני בת ים, שר הדתות ח"כ דוד אזולאי, סגן ראש העיר נהוראי לחייאני, ויו"ר המועצה דתית גליל תחתון גרשון לוי.

לאורך כל השבת עבר החזן יחיאל נהרי לפני התיבה והרעיד את בית הכנסת בקולו העוצמתי ובביצועיו המופלאים. בבית הכנסת התקיימה סעודה שלישית מפוארת שנמשכת זמן רב אחרי צאת השבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר