"דברים נפלאים"

סגן שר האוצר הרב יצחק כהן בביקורו במד"א: "נעשה כל מאמץ לסייע לכם"

במסגרת הביקור נחשף סגן השר לפעילות מד"א, לטכנולוגיות המתקדמות, והתעניין במיוחד בפרויקטים 'נאמני חיים' ו'מד"א שלי'. סקירה מיוחדת קיבל על פעילות ארגוני ההצלה החרדיים הפועלים בשיתוף מד"א (בריאות, שיווקי)

ביקור סגן שר האוצר יצחק כהן במד"א (צילום: יחצ)

סגן שר האוצר ח"כ הרב יצחק כהן, ביקר במד"א וסייר במוקד הלאומי המשולב של מד"א בקריית אונו. סגן השר נפגש עם החובשים והפרמדיקים במוקד ושמע על פעילותם וטיפולם המסור בפניות רבות המגיעות מידי יום למוקד החירום 101 של מד"א.

מנכ"ל מד"א, אלי בין, הציג בפני סגנו של שר האוצר סקירה מקפת על פעילות הארגון בדגש על התפתחות הארגון בשנים האחרונות, על שירותי הדם של מד"א, על קורסים לאוכלוסיות חלשות, על הטכנולוגיות המתקדמות במוקדי החירום 101 בהן, מענה טלפוני מהיר בתוך פחות מ 4 שניות ואיתור הנפגעים במקרים בהם המיקום אינו ידוע.

עוד הביע התעניינות סגן השר כהן בפרויקט 'נאמני חיים' של מד"א ו"מד"א שלי", בפעילות מוקדי החירום של מד"א ברחבי הארץ, מסוקי מד"א ושם דגש על הנגשת שירותי הארגון לאזרחים.

בסיום ביקורו, פגש סגן השר בכונן מד"א על אופנוע והביע עניין רב כשסקר את אופנוע-מד"א ונחשף לציוד הרפואי המתקדם. סגן השר שוחח עם הכונן שסיפר לו בגאווה על פעולות מצילות החיים של יחידת האופנועים.

בפני סגן השר הרב כהן הוצגה פעילות ארגוני ההצלה החרדיים הפועלים בשיתוף פעולה עם מד"א ובהם הארגונים 'הצלה', 'צוות הצלה', 'הצלה דרום', 'הצלה כפר חב"ד', 'הצלה בית שמש', 'הצלה פ"ת', 'הצלה אלעד', 'הצלה רחובות', 'הצלה חיפה', 'הצלה מירון' ועוד.

סגן שר האוצר, ח"כ יצחק כהן לאנשי מד"א: "אני רואה את הדברים הנפלאים שאתם עושים פה. נעשה כל מאמץ כדי לסייע לכם. השר עשה למען מגן דוד אדום וימשיך לעשות למען הארגון".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אנו מברכים על ביקורו של סגן השר, חבר הכנסת יצחק כהן ומודים לו על הרצון להכיר מקרוב את פעילותו של מד"א כארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל ולהתרשם מההון האנושי ממנו מורכב הארגון הכולל כמות מתנדבים עצומה מכל קצוות האוכלוסייה במדינה. כמו כן, אנו מודים לו על עזרתו ותרומתו לטובת הארגון ועל מעורבותו לקידום פעילות הצלת חיים בישראל".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר