בגלל תקלה באריזה

טבע אוספת את ה'אקמולי פורטה' מהמדפים

חברת טבע מחזירה את מוצרי "אקמולי פורטה" בגלל פגם באריזה. בטבע טוענים כי אין כל פגם במוצר עצמו אך מבקשים לזכות לקוחות שיחזירו מוצרים עם אריזה תקולה (בריאות,בארץ)

אקמולי פורטה (ללא קרדיט)

תקלה באריזות של "אקמולי פורטה": חברת "טבע" החליטה לאסוף מבתי המרקחת את מארזי "אקמולי פורטה" בעקבות נזילה מהפקק של המוצר. ב"טבע" טוענים כי אין חשש לפגם במוצר עצמו, אך עם זאת האיסוף נעשה כ"צעד בטיחותי".

צילום: יח"צ

טבע תאסוף את האקמולי פורטה מבתי מרקחת, ממרפאות קהילתיות וכן מבתי חולים. בטבע מבקשים מהמשווקים שברשותם התרופה שאריזתה תקולה להפסיק את הנפקתה, טבע מורה לבתי המרקחת לזכות לקוחות שמחזירם את המוצר הפגום.

מספרי האצוות של האריזות שנפגעו הם: J04003 עם תאריך תפוגה 05/19, J04005 עם תאריך תפוגה 06/19, J04006 עם תאריך תפוגה 06/19 ו-J06004 עם תאריך תפוגה 06/19.

מטבע נמסר: "אנו מייחסים חשיבות עליונה לאיכות המוצרים כמו גם לאריזתם. לאחר קבלת פניות בודדות על נזילה מפקק המוצר, החליטה טבע, בשיתוף משרד הבריאות, על החלפה מבתי מרקחת של 4 אצוות בלבד של אקמולי פורטה, עקב חשש לנזילה מהפקק. למען הסר ספק, אין כל חשש ליעילות או בטיחות התכשיר. הפגם הנו קוסמטי בלבד וניתן להמשיך להשתמש במוצר שנרכש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר