תגבור מומחים רפואיים במעייני הישועה בבני ברק

המרכז הרפואי מעיני הישועה בבני ברק מינה את פרופ' אייל וינקלר למנהל המערך לכירורגיה פלסטית והיחידה לטיפול בכוויות בילדים. מינויו מצטרף לשורת מהלכים שביצעה הנהלת המרכז הרפואי לאחרונה, להקצאת משאבים ולתגבור כ"א של מומחים רפואיים (בריאות, שיווקי)

צעדים אסטרטגיים במרכז הרפואי מעייני הישועה. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

המרכז הרפואי מעיני הישועה בבני ברק מינה את פרופ' אייל וינקלר למנהל המערך לכירורגיה פלסטית והיחידה לטיפול בכוויות בילדים.

מינויו של פרופ' וינקלר, לשעבר מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית ויחידת הכוויות בביה"ח 'שיבא' – תל השומר, מהווה חלק ממהלך אסטרטגי של הנהלת ביה"ח להרחיב את השירותים בתחום כירורגיה פלסטית-משחזרת, , עבור הקהילה החרדית, תוך פנייה במקביל לקהל הרחב.

המהלך להרחבת שירותי הכירורגיה הפלסטית מצטרף לשורת מהלכים שביצעה הנהלת המרכז הרפואי לאחרונה, להקצאת משאבים ולתגבור כ"א של מומחים רפואיים מהשורה הראשונה בתחומים נבחרים, ובהם גניקולוגיה, פסיכיאטריה, רפואה פנימית ועוד.

מהנהלת המרכז הרפואי נמסר, כי החזון הוא להרחיב ולשדרג את השירותים המוצעים שבאמצעותם יוכל פרופ' וינקלר ואנשי הצוות שיגויסו להצעיד את בית החולים קדימה.

פרופ' מוטי רביד, מנהל המרכז הרפואי מעיני הישועה אמר: "תכנית ההרחבה של תחום הכירורגיה הפלסטית, בהובלתו של פרופ' וינקלר מהווה צעד אסטרטגי להצבת מעיני הישועה בקדמת הטכנולוגיה הרפואית. המהלך כולל פתיחת מרפאות מייעצות וחדרי ניתוח בנושאי כירורגיה פלסטית ובהם גידולי עור ממאירים וגידולים של הפנים, טיפול ומניעה של סרטן בנשים, ובעתיד הקרוב גם שירות לטיפול בכוויות בילדים".

הרחבת הכירורגיה הפלסטית במעייני הישועה. פרופ' אייל וינקלר. באדיבות המצלם

פרופ' אייל וינקלר, בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בן גוריון, החל את דרכו המקצועית בבית חולים שיבא תל השומר, וניהל, בין השנים 2011-2015, את המחלקה לכירורגיה פלסטית ויחידת הכוויות של בית החולים.

במסגרת עבודתו בתל השומר ביצע פרופסור וינקלר ניתוחי שחזור בעקבות כוויות, טראומה, סרטן , וכן היה אחראי על השירות לחולי מלנומה של המחלקה. בין השנים 2005-2009 כיהן כיו"ר איגוד הפלסטיקאים בישראל.

לפרופ' וינקלר ניסיון של יותר מ-30 שנה בתחום והוא בעל רישיון מומחה בכירורגיה פלסטית ובוגר תת התמחות במיקרוכירורגיה. בנוסף לעבודתו בבית החולים פרופ' וינקלר מנהל את מרפאת "וינקלר קליניק" לניתוחים קוסמטיים והוא אחד מהמנתחים הבולטים בתחום זה..

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר