פרשת השחיתות

ראש המועצה הדתית בשדרות הרב אורן מלכה חשוד בגניבה; מעצרו הוארך

בית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרו של הרב אורן מלכה, ראש המועצה הדתית בשדרות בחשד לגניבה בידי עובד ציבור בזמן כהונתו. בתשס"ט היה מלכה מועמד ברשימת ש"ס לכנסת (פלילי)

בית משפט השלום בבאר שבע האריך הצהריים (שני) את מעצרו של הרב אורן מלכה, ראש המועצה הדתית בשדרות שנעצר הבוקר על ידי המשטרה בחשד לגניבה בידי עובד ציבור בעת כהונתו. מלכה היה מועמד בשנת תשס"ט לכהן כחבר כנסת מטעם סיעת ש"ס, אז הוא הוצב במקום ה-15 ברשימה הארצית.

כזכור, בשעות הבוקר פשטו חוקרי היחידה הארצית של המשטרה (יאח"ה) על בתיהם של שלושה בכירים בעיריית שדרות ועל ביתו של מלכה. החשודים עוכבו על ידי החוקרים בחשד לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי עובד ציבור, מרמה והפרת אמונים.

על פי החשד, קיבלו מי מהחשודים במרמה כספים, בין היתר באמצעות יצירת מצגי שווא, דיווח כוזב על שירותים/אירועים שכלל לא ניתנו/התקיימו בפועל, גביית יתר בעבור שירותים/אירועים, זאת במגוון תחומים בהקשר לפעילות קליטה ושירותי דת בעיר.

בנוסף, שוטרי היחידה יערכו חיפושים גם במשרדי החשודים ובזירות רלוונטיות לחקירה, לרבות בבניין העירייה ובמשרדי המועצה הדתית בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר