"מתנהל בחוסר אחריות"

סגן השר חשף פרשה ביטחונית בפייסבוק; "מסכן חיי אדם"

"מתנהל בחוסר אחריות הגורמת נזק מדיני וסיכון חיי אדם", כך האשים היום גורם מדיני בכיר את סגן השר איוב קרא, זאת לאחר שחשף ברשת הפייסבוק פרשה ביטחונית שחיי אדם כרוכים בה (חדשות)

איוב קרא לצד ההודעה [המצונזרת] (צילום: תומר נויברג, פלאש 90 וצילום מסך)

חוסר אחריות: סגן השר לשיתוף פעולה אזורי, ח"כ איוב קרא, חשף מוקדם יותר היום (שני) פרשה ביטחונית האסורה בפרסום שחיי אדם כרוכים בה. קרא פרסם את הדברים בעמוד הפייסבוק שלו, אולם לאחר מכן הסיר את הפוסט. יתר פרטי הפרשה אסורים בשלב זה לפרסום.

קרא עורר סערה לאחרונה לאחר שהאשים כי רעידת האדמה באיטליה הייתה עונש על ההצבעה האיטלקית באונסק"ו בעד הסעיף שמתעלם מהזיקה היהודית לירושלים ולהר הבית.

קרא מדבר על הפרשה בסרטון שהפיץ (צילום: מתוך פייסבוק / "שואגים לימין")

גורם מדיני בכיר אמר היום ל-ynet כי "דברי קרא על כך שרעידת האדמה באיטליה הייתה עונש על ההצבעה באונסק"ו נגד הזיקה הישראלית לירושלים, והפרסום המזיק שלו מהיום, מוכיחים כי הוא מתנהל בחוסר אחריות הגורמת נזק מדיני וסיכון חיי אדם. ראש הממשלה חייב לקרוא אותו לסדר".

לשכת קרא הגיבה הערב לטענות ומסרה כי "הפרשה המדוברת היא אזרחית במקורה. ח"כ קרא פעל כנציג ציבור באחריות לאור נסיבות אנושיות שהוצגו בפניו וזאת בראייה הומניטרית בלבד. הפרסום היה לבקשת הגורמים הנוגעים לסוגיה ובזמן הפרסום לא היה שום צו איסור פרסום. כל ניסיון להטיל דופי בקרא הינו פרי דמיונם של כתבים ושל גורמים 'מדיניים' עלומים".

ההודעה (המצונזרת) של איוב קרא (צילום מסך)

קרא נפגש בשבוע שעבר עם רינה, אמו של החייל הנעדר גיא חבר, זאת על רקע חידוש החיפושים אחריו לאחרונה. "בתום הביקור המרגש אמרתי שכשם שזכיתי והבאתי לבשורות טובות להרבה משפחות שיקיריהם נעלמו, כולי תקוה שאצליח להביא גם למשפחת חבר בשורה טובה בנוגע לבנם הנעדר גיא בהקדם האפשרי" כתב קרא בחשבון הפייסבוק שלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר