מבוכה

ענת ברקו תקפה את דרעי, נענשה אך העונש נגנז

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן החליט להעניש את ח"כ ענת ברקו - ממפלגתו, לאחר שזו תקפה את שר הפנים דרעי. אלא שכעבור שעות אחדות החליט ביטן לגנוז את העונש (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ענת ברקו (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

מבוכה בקואליציה: חברת הכנסת ענת ברקו (הליכוד) תקפה את חבר הקואליציה - יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, האשימה אותו שהוא לא ממלא את תפקידו. יו"ר הקואליציה דוד ביטן החליט להעניש אותה אלא ששעות אחדות לאחר מכן - העונש נגנז.

ברקו תקפה את דרעי מאחר ולדבריה הוא לא ממלא את תפקידו במשרד הפנים וכתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "הנה, עוד דוגמה - כואבת במיוחד - לכך שיש לנו שר פנים שאינו ממלא את תפקידו.

"נכון, צריך להודות: בעיית המסתננים מאפריקה לא התחילה בתקופתו של אריה דרעי בתפקיד שר הפנים. אבל שרי הפנים שקדמו לו (אחד מהם היה אפילו ממפלגתו) לפחות ניסו לפעול בעניין הזה – מי יותר בהצלחה ומי פחות. אבל ניסו להתמודד...".

לדבריה: "עם יד על הלב: אתם יכולים לומר שאתם חשים ששר הפנים הנוכחי מנסה באיזשהו אופן באמת להתמודד עם הבעיה הנוראית הזו?. יש לך סמכויות בחוק – כן, בחוק הישראלי. בחוק שלנו. למען השם, עשה משהו".

כאמור, בעקבות הדברים - החליט יו"ר ה'קואליציה דוד ביטן להעניש את ברקו ולא לאפשר לה להגיש הצעות חוק במשך חודשיים. העונש הגיע לאחר תלונות שהתקבלו בלשכת ביטן.

אך הבוקר, פחות מיממה מאז שהטיל את העונש, החליט ביטן לחזור בו ולאפשר לברקו להגיש חוקים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר