הותיר תשעה ילדים

אסון בביתר: הרב יוסף רונין נפל עם מכוניתו לוואדי ונהרג

הרב יוסף רונין ז"ל, תושב ביתר עילית - אב לתשעה ילדים, נהרג בתאונת דרכים קטלנית כאשר בדרך לים המלח נפל עם רכבו לוואדי במצוקי דרגות, בעומק של עשרות מטרים, ונהרג במקום (דיין האמת)

קובי רוזן | כיכר השבת |
עבודות החילוץ (צילומים: המשפחה, יחלצ מגילות, דוברות כב"ה מחוז יו"ש)

אסון בביתר עילית: הרב יוסף רונין ז"ל, בשנות הארבעים לחייו, נהרג אמש (שלישי) בתאונה קטלנית במצוקי דרגות.

התאונה הקשה אירעה כאשר בדרך לים המלח נפל הרב רונין ז"ל עם רכבו לוואדי במצוקי דרגות, בעומק של עשרות מטרים, ונהרג במקום.

במשך זמן רב עמלו צוותי יל"מ של כיבוי אש מחוז יו"ש יחד עם אנשי יחידת החילוץ מגילות כדי לרדת אל הוואדי בעומק של למעלה מ-60 מטרים, לחלץ את הגופה מתוך הרכב ולהעלותה לכביש.

כך חולצת גופת ההרוג מהוואדי (צילום יחל"צ מגילות)

הכוחות בנו עמדת חילוץ מיוחדת, עם חצובה ואלונקה, לוחמי האש פרצו את דלת הרכב בעזרת לום, חילצו את הגופה והיא הועלתה לנקודת הפינוי.

לאחר פינוי הגופה התברר האסון כי מדובר בתושב ביתר עילית מקהילת ברסלב בעיר, אשר הותיר אחריו תשעה יתומים בבית ורעייתו אשר עובדת כגננת בחיידר "יחי ראובן".

הרב יוסף רונין ז"ל (צילום: המייל האדום)

ביחידת חילוץ מגילות מחוז ש"י סיכמו הבוקר את המבצע המורכב לחילוץ הגופה. "אתמול בצהריים התקבל ביחידה דיווח על ריח רע שעולה מרכב שנפל מהמצוק. צוותים גדולים של היחידה בשיתוף יל"מ מחוז יו"ש יצאו אל הרכב שהיה בעומק של כ60 מטר במדרון סלעי מסוכן. בעזרת מערכות עגינה מתקדמות שכללו חצובה ועגינות סלעים גלשו המחלצים אל הרכב בשיתוף כב"ה שפרצו לרכב. בהמשך גלשו אל הרכב חוקרי מז"פ לטובת בדיקת הזירה.

"לאחר שעות ארוכות חולצה הגופה והמחלצים חזרו לביתם בשעות הקטנות של הלילה. בכל זמן החילוץ פעלו עשרות מחלצים וכבאים בשיתוף פעולה מלא תוך סיכון חיים משמעותי במצוק מורכב ומסוכן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר