קידוש השם

מחפשים את התפילין "הגנובות" בין מאות טונות אשפה

החיפושים נערכים אחרי התפילין שנחשד כי נגנבו מבית הכנסת והתברר כי נפלו לפח. זה כבר יומיים של חיפושים קדחתניים בין מאות אלפי טונות של זבל על ידי עשרות מתנדבים חרדים | צפו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
החיפושים אחר התפילין (צילום: באדיבות המצלם)

קידוש השם: כלי התקשורת בארה"ב מדווחים בהתרגשות כי נערכים חיפושים אחרי התפילין שנחשד כי נגנבו מבית הכנסת והתברר כי נפלו לפח. זה כבר יומיים של חיפושים קדחתניים בין מאות אלפי טונות של זבל על ידי עשרות מתנדבים חרדים.

הסיפור המרתק התרחש בשבוע שעבר כאשר אחד המתפללים בבית הכנסת בווילאמסבורג גילה כי הטלית והתפילין שלו נעלמו. בבדיקה של מצלמות האבטחה התברר כי הם נפלו לפח האשפה שבנתיים נאסף על ידי הרשויות העירוניות.

התקשורת המקומית מדווחת על מציאת התפילין

רבני השכונה פרסמו כרוז מיוחד בו קראו לכל מי שיכול לסייע בחיפושים להציל את כתבי הקודש מפני בזיון וכן שלא ייגרם מחיקת שמו יתברך.

בעקבות כך יצאו עשרות מתנדבים מהקהילה החרדית לחיפושים נרחבים כאשר הם נוסעים מרחק של שעות נסיעה למאגר הזבל שם הם מחפשים בין מאות טונות האשפה את האבידה הקדושה.

המצלמה קלטה: הרגע בו נעלמו התפילין

"זו זכות גדולה לחפש אחר התפילין הקדושות", אמרו המתנדבים לעיתונאים הגויים שלא האמינו למראה עיניהם את המסירות יוצאת הדופן למען כבודו יתברך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר