מצוקת "נתיבות משה"

יעקב אשר לנפתלי בנט: "אחדות חיפה חשובה לא פחות מאחדות ירושלים"

בשאילתה שהגיש ח"כ יעקב אשר לשר החינוך נפתלי בנט, הוא הציף את המצוקה הקשה של בית הספר "נתיבות משה" בחיפה. בנט הבטיח למצוא פתרון למרות המורכבויות (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

בשאילתה שהגיש הבוקר (רביעי) ח"כ יעקב אשר במליאת הכנסת לשר החינוך נפתלי בנט, הוא הציף את המצוקה הקשה של התלמידים בבית הספר "נתיבות משה" בחיפה.

"אני לא רוצה להשתמש במילה "אפליה" אבל אין מילה אחרת כדי להגדיר את מה שקורה בנושא של ילדי העיר חיפה הלומדים בבית הספר "נתיבות משה" ואתה מכיר את הנושא הזה ומטפל בזה", אמר אשר.

ח"כ אשר סיפר כי "ביה"ס מונה כארבע מאות תלמידים רובם תושבי חיפה, זה ביה"ס היחידי בעיר הגדולה שיש בה הרבה משאבי קרקע ויש יכולת לפתרונות שטח לכלל המגזרים, שלומדים בה ילדים יהודים וערבים ואין אפליה ביניהם, והאפליה היחידה שקיימת זה על אותם ילדים שבחרו חינוך תורני של החינוך העצמאי והאבסורד שהעירייה שולחת אותם לבנות כיתות על המבנה שהם נמצאים בו בשכירות והמשמש כישיבה".

"אגב, אתה יכול לבדוק אדוני השר באגף הבינוי אצלכם כי אין בקשות מעיריית חיפה לכיתות לימוד, עיריית חיפה לא מגישה את הבקשה לבינוי וכן לא מקצה שטח לבית הספר. ואני חושב", קרא ח"כ אשר לשר החינוך, "לפני מס' רגעים השבת בשאילתה לח"כ עיסאווי פריג' ודיברת על חשיבות אחדות ירושלים, אולי במסגרת אחדות ירושלים נגרום לכך שיהיה אחדות גם בעיר חיפה, שגם ערבים וגם יהודים ובתוך היהודים גם חרדים שכולם יקבלו את אותם תנאים".

שר החינוך נפתלי בנט השיב לשאילתה: "פה אני צריך להעלות על נס את פועלך ח"כ יעקב אשר, אין יום שאתה לא מדבר איתי על הנושא של אותו בית הספר, משרד החינוך הציע מספר פתרונות, אני מבין שהפתרונות רחוקים מ"שלמות" ואני מבין את זה, הקמנו צוות עבודה שייתן תשובות האמורות להגיע תוך מס' ימים, מדובר בעבודה מורכבת גם מול ראש העיר חיפה וגם מול הציבור, יש שם כמה מורכבויות ואנחנו צריכים לתת פתרון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר