הפתעה בארה"ב

יהודים בעד מינוי סטיב באנון: "ההשמצות נגדו הינן שערורייה"

לאחר הסערה בארה"ב ממינויו של סטיב באנון ליועצו הבכיר של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, מתגייסים יהודים רפובליקניים לתמוך במועמדותו: "מדובר באוהב יהודים וציוני נלהב" (עולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
סטיב באנון ודונלד טראמפ (צילום: שאטרסטוק)

מינויו של העיתונאי הימני קיצוני סטיב באנון על ידי נשיא ארה"ב הנבחר דונלנד טראמפ לתפקיד בכיר בבית הלבן גורם לסערה רבה בכלי התקשורת בארה"ב כמו גם בקהילה היהודית המזוהה עם הדמוקרטים.

ראשי קהילות גינו את המינוי של באנון, שיכהן כיועץ ואסטרטג בכיר לנשיא, בטענה כי מדובר בלאומן קיצוני ואנטישמי זאת לאחר שהתברר כי בעבר התבטא לטענת גרושתו כי הוא מסרב שילדיו ילמדו עם יהודים בכיינים.

כעת מתגייסים רבנים ומנהיגים יהודים אמריקאים לטובת מינוי באנון וטוענים כי מדובר באדם ראוי וכי הטענות כלפיו שקריות ומגוחכת.

הרב שמולי בוטח, הנחשב לרב אורתודוקסי מודרני ידוע, פרסם מאמר בזכותו של באנון וסיפר כי מעדויות ששמע עליו עולה כי מדובר באדם שאוהב יהודים וסייע רבות למען מדינת ישראל בעיקר במאבק התקשורתי על אישור הסכם הגרעין בין המעצמות לאיראן.

"גם אם יש לנו חילוקי דעות עדיין מדובר באדם חיובי ובמינוי ראוי וטוב", אמר הרב בוטח.

בנוסף שיגרו ראשי הארגון יהודים רפובליקנים מכתב תמיכה במועמדותו של באנון. "אנו מגנים את ההכפשות על סטיב אותו אנו מכירים כבר שנים רבות. מדובר באוהב יהודים וציוני נלהב העומד תמיד לימין מדינת ישראל".

"ההשמצות נגדו הינן שערורייה של ממש ואנו תומכים בו", כתבו.

בשיחות שלא לציטוט טוענים עסקנים יהודים שמרנים כי גל ההשמצות גד באנון מגיע מראשי הקהילות הרפורמיות שאיבדו את השפעתם.

"הגופים הליברלים שתומכים בערבים ובזכויות המיעוטים יודעים שאיבדו את השפעתם ומפחדים מאדם בעל כוח שיעשה שינוי משמעותי לטובת אמריקה ולטובת חוגי הימין בישראל", הם אומרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר