"שקול, מנוסה ונבון"

המקורב החרדי של משפחת טראמפ: "דונלד שקול ונבון, אישיות מיוחדת"

איש העסקים אברומי זייגרמן, חרדי תושב שכונת בורו פארק שבברוקלין ומי שיזם יחד עם איוונקה קושנר הקמת פרויקט מגורים בישראל, מספר על קשריו עם דונלד טראמפ, תרומתה של משפחת טראמפ ומקורבי הנשיא הנבחר לחברה ו(חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אברומי זייגרמן ואיוונקה טראמפ, ארכיון (צילום מסך / ערוץ 10)

עשרות אישים חרדים עמדו בשנים האחרונות בקשרי מסחר עם דונלד טראמפ, הנשיא האמריקני הנבחר - או לחילופין עם בתו איוונקה וחתנה ג'ארד קושנר. אולם רק בודדים מהם נותרי עימם עד היום בקרבה משמעותית. אחד מהם, הוא איש העסקים אברומי זייגרמן תושב שכונת בורו פארק שבברוקלין, שלפני למעלה מעשור יזם הקמת מגדל מגורים בישראל עם איוונקה טראמפ, ואף ביקר יחד עמה בארץ הקודש.

זייגרמן, שמשמש כמתווך ושמאי נדל"ן, שוחח רבות ונפגש עם האב והבת במטרה לקדם עסקים משותפים. גם כיום יש לו רק מילים טובות לומר על המשפחה הנשיאותית. "שמעתי רבים מתבטאים במהלך מערכת הבחירות על טראמפ כי מדובר באדם לא יציב, פרובוקטור ובעייתי" הוא אומר ל"כיכר השבת", "אני רוצה לומר שאני הכרתי טראמפ אחר לגמרי. אדם שקול, מנוסה ונבון. היו לנו שעות רבות יחד ומדובר באישיות מיוחדת".

"אדם שקול, מנוסה ונבון" (צילום: שאטרסטוק)

הוא מציין את הפעילות של משפחתו של טראמפ לעזרה לאחרים - עוד הרבה לפני הבחירות לנשיאות ארה"ב. למשל, הוא מזכיר את הבלוג "womenwhowork" שמפעילה איוונקה טראמפ להעצמת נשים והפעילות של דונלד טראמפ ג'וניור, כמו גם מיזם "inspireconversation" בו מעורב ג'ייסון גרינבלט - אחד מיועציו של טראמפ.

"לדונלד חשוב מאוד כבוד הזולת", הוא מוסיף. לגבי איוונקה, דונלד ג'וניור וגייסון גרינבלט הוא אומר כי "הם תמיד חושבים על אחרים. אני בטוח שאם רק יחפשו ימצאו הרבה דברים שהם עשו ואף אחד לא יודע - זו המהות שלהם".

הוא מזכיר את הסיפור שפורסם לאחרונה, לפיו נשיא ארה"ב הנבחר סייע בעבר להטסת ילד חולה שלא הכיר במטוסו הפרטי; "ביקשו ממנו לסייע לילד חולה שלא הכיר. הוא שמע על הבעיה הרפואית והעניק את מטוסו הפרטי להטסת הילד החולה לטיפול בלוס אנג'לס. משפחה שהוא לא הכיר ורק בתור חסד הוא סייע ועזר להם ללא כל תמורה".

"גם הבת שלו איוונקה שמרה במשך כל השנים על צניעות ופשטות. צעירה שגדלה עם כפית זהב בפה ויכלה רק ליהנות מהחיים הטובים - בחרה לעבוד ולהשקיע זאת לצד בחירתה האישית בחיים היהודיים. היא יכלה לנוח ולחגוג עם הכסף של אביה - אבל לא. היא עובדת ויש לה מוסר עבודה גבוה. היא משלבת באופן מיוחד בין הבית וגידול הילדים לבין העסקים שלה".

"בחרה לעבוד ולהשקיע זאת לצד בחירתה האישית בחיים היהודיים" (צילום: שאטרסטוק)

זייגרמן מלא תשבחות גם על יועצו היהודי חובש הכיפה של טראמפ, ג'ייסון (יששכר דב) גרינבלט. "הוא איש מוכשר ויודע ספר. הוא נאמן מאוד לבוס ולעבודה. הוא איש חסד במלוא מובן המילה. אני מכיר מקרים רבים שהוא ובני המשפחה עזרו במתן בסתר כשהם עושים זאת בלב רחב".

"איש מוכשר ויודע ספר". ג'ייסון גרינבלט

זייגרמן מספר כי בעבר בילה זמן רב לצד דונלד טראמפ במשא ומתן. "זו היתה עיסקה מסובכת והוא סגר את הקצוות במיומנות. אגב, היינו צריכים לחתום על העיסקה בשלושת השבועות בימי בין המצרים וג'ייסון הציע לדחות זאת עד אחרי תשעה באב".

"ידיד ישראל" (צילום: שאטרסטוק)

"טראמפ הוא אדם מאוד מעשי ותכליתי ואין לי ספק שהוא יהיה נשיא טוב לארה"ב ויהיה ידיד של עם ישראל ומדינת ישראל. הוא ובני משפחתו ידידים של אמת ואני בטוח שינהל את אמריקה כמו שצריך" הוא מוסיף ואומר כי הידידות של טראמפ עם ישראל תחזק במאוד את הקשר בין המדינות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר