ההודעה והסערה

ליברמן קרא להקפאת הבנייה מחוץ לגושי ההתנחלויות, בימין רותחים

במועצת ישע תקפו בחריפות את שר הביטחון אביגדור רליברמן שדרש להקפיא את הבניה בהתנחלויות. גם יו"ר המועצה אזורית שומרון תקף את דבריו של שר הביטחון (חדשות, בארץ)

אביגדור ליברמן (צילום: Yaakov Cohen/Flash90)

ביישובים ביהודה ושומרון זועמים על שר הביטחון: במועצת יש"ע תוקפים הערב (רביעי) בחריפות את שר הביטחון אביגדור ליברמן על דבריו כי במסגרת ההבנות עם הממשל האמריקאי הוא מוכן להקפיא את הבנייה מחוץ לגושי ההתנחלויות.

במועצת יש"ע דורשים מליברמן הבהרות. "הדברים המיוחסים לשר הביטחון ליברמן חמורים", נאמר בהודעת מועצת ישע. עוד טוענים במועצת ישע כי "על הממשלה לחזור לבנייה בירושלים ובכל רחבי יהודה ושומרון. אנו מצפים להבהרות משר הביטחון בנושא זה".

היום אמר השר ליברמן כי כחלק מההבנות שיגובשו עם הממשל החדש בארצות הברית, תוקפא הבניה מחוץ לגושי ההתנחלויות. "ישראל צריכה לשאוף ל'אשרור' הבנות בוש-שרון, במסגרתן וושינגטון הכירה בגידול הטבעי באוכלוסייה היהודית בגדה המערבית ובזכותה של ישראל לבנות בגושי ההתנחלויות ובשכונות היהודיות במזרח ירושלים". נאמר בהודעתו של ליברמן.

בלשכת ראש הממשלה, בנימין נתניהו הגיבו להודעתו של שר הביטחון ואמרו כי "ראש הממשלה נתניהו ישמע את השרים ויגבש את עמדת הממשלה מול הממשל החדש בארצות הברית".

יושב ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן תקף אף הוא בחריפות את דבריו של ליברמן ואמר כי "אמירה אומללה כזו בעיתוי הרגיש הזה, רגע לפני כניסת נשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ לתפקידו, היא איתות גרוע ביותר לממשל החדש והאוהד בארה"ב. אני דורש משר הביטחון ליברמן ומראש הממשלה נתניהו להתנער מהם".

דגן עשה שימוש בהודעתו בסיסמת הבחירות של ליברמן ואמר "ממשלה שתנסה לעשות הקפאת בנייה ובוודאי ממשלה שתנסה לשרטט קו נסיגה ביהודה ושומרון - הממשלה הזו תיפול. 'מילה זו מילה'. כשאומרים 'להיזהר מאמירות פזיזות מול הממשל האמריקני החדש', הכוונה בראש ובראשונה לאמירות לא-אחראיות כאלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר