בעקבות 'כיכר השבת'

שיפור ב"מצור הירושלמי": הקלה בפקקים בכביש רמות

שינוי בזמן פעולת הרמזורים בכניסה להר חוצבים - בעקבות 'כיכר השבת' - החל להשפיע על הפקקים הכבדים של כביש גולדה מאיר והקל על תושבי רמות שיוצאים מהשכונה בקלות רבה יותר (אקטואליה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: אבי דנינו וגולש "כיכר השבת")

לאחר העלאת נושא המצור בירושלים ב"כיכר השבת" על סדר היום הציבורי, בעקבות הפקקים הארוכים בכביש רמות - ציר גולדה מאיר, נוסעים רבים מדווחים בימים האחרונים על שיפור משמעותי בזמן הפקקים.

"נסעתי בבוקר ויצאתי כהרגלי שעה לפני הזמן, לתדהמתי הגעתי לעבודתי כעשרים דקות מוקדם יותר, שיפור משמעותי במיוחד", מספר ל"כיכר השבת" אחד מתושבי רמות. רבים שנסעו בכביש השבוע הופתעו לגלות שה"מצור" על השכונה הפך לעומס תנועה שגרתי שניתן להתמודד איתו.

בשיחה עם גורמים בכירים באגף התנועה בעירייה הוסבר ל"כיכר השבת" כי נעשה שינוי משמעותי בפרק הזמן של הרמזורים בכניסה להר חוצבים והוא הוארך מאד מה שהפך את התנועה לזורמת יותר ובעצם אושש את הטענות שהר חוצבים הוא מקור הבעיה באזור ובמידה והוא יוסדר תיפתר הבעיה שהפכה למטרד מסוכן עבור תושבי רמות.

הקלה בכביש רמות - צולם ביום שלישי השבוע, מעט לאחר השעה 08:30 (צילום: גולש 'כיכר השבת')

כזכור, לפני כשבועיים וחצי העלה "כיכר השבת" את הנושא לסדר היום הציבורי לאחר תלונות קשות של עשרות אלפי תושבי שכונת רמות שנאלצו מידי בוקר להמתין בפקקים שעה ארוכה. כך ארכה הדרך מרמות לשכונת גבעת שאול לדוגמה, כשעה ורבע, נסיעה שאמורה לקחת 20 דקות לכל היותר.

הלחץ התקשורתי עשה את שלו וראש העיר יחד עם בכירי העירייה וכ-15 חברי מועצה הגיעו לשכונת רמות בבוקר כדי לבחון את הנושא ולמצוא לו פתרונות זמניים וקבועים לטווח ארוך יותר. הנושא אף הגיע לכנסת בצורת שאילתא לשר התחבורה.

האזינו: מפקד מחוז ירושלים על הפקקים ברמות (באדיבות: רדיו 'קול חי')

מפקד מחוז ירושלים במשטרה ניצב יורם הלוי התייחס השבוע בראיון למרדכי לביא במהדורה המרכזית ברדיו קול חי, למצור הירושלמי בכביש רמות, שסוקר בהרחבה ב"כיכר השבת", והסביר כי ירושלים מתפתחת, כאשר בירושלים עצמה בלבד רשומים 350,000 רכבים פרטיים, זאת מבלי לחשב את הרכבים שמגיעים מחוץ לעיר:.

"אני, יחד עם השוטרים, משתדלים להיות בכל מקום", אמר ניצב הלוי והוסיף: "אני גם קראתי את הכתבה ב'כיכר השבת' הפרסום הוא בסדר גמור על הנושא הזה ואני חושב שנכון היה להעלות אותו ולדבר עליו כל הזמן".

"מה שאני יכול להבטיח - שנעשה כל דבר בכביש רמות, אתם תראו, אנחנו ניתן מענה עם העירייה או בלעדיה, אנחנו משתמשים ביכולת האווירית בשביל לאתר בעיות, הציבור הירושלמי ירגיש אותנו ואני מקווה שנוכל לשפר את בעיית הפקקים".

"כיכר השבת" ימשיך לעקוב ולדווח על הנעשה בציר המשמעותי הזה.

קרא עוד:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר