לשכת נתניהו על תחקיר הצוללות: הוא לא ידע

בלשכת ראש הממשלה מגיבים לתחקיר שפורסם בערוץ 10, וטוענים כי ראש הממשלה לא ידע על הייצוג של עורך הדין שומרון. "בסביבת נתניהו יודעים שאי אפשר לדבר אתו על עסקים פרטיים" (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

האנשים סביב ראה"מ יודעים שאי אפשר לדבר אתו על עסקיהם הפרטיים: בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחסים הערב (חמישי) לתחקיר ערוץ 10 ובו נטען כי עורך דינו של נתניהו עו"ד דוד שומרון מייצג את נציג החברה הגרמנית שמכרה לישראל את הצוללות.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "עו"ד שמרון מעולם לא שוחח עם ראש הממשלה בנושא צוללות, ספינות, או כל נושא אחר הקשור בלקוחותיו, הפעם הראשונה שבה נודע לראש הממשלה שעו"ד שמרון מייצג גורם עסקי הקשור לפרויקט הצטיידות של חיל הים הייתה שלשום, כשערוץ 10 פנה לבקשת תגובה".

עוד אומרים בלשכת ראש הממשלה כי האנשים סביב רה"מ יודעים שאסור לפנות אליו בנוגע לענייניהם העסקיים.

כזכור בתחקיר חדשות 10 פורסם כי עו"ד שומרון מייצג את נציג החברה שמייצרת את הצוללות שישראל רכשה - בזמן שעו"ד שומרון הוא גם עורך דינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שגיבה והביא לסגירת העסקה עם הגרמנים.

אתמול פרסם המל"ל תגובה ארוכה המפרטת את הליך הרכישה וההצטיידות של הצוללות, בה נטען כי עו"ד שומרון לא היה מעורב ברכישת הצוללות וכי הרכישה התבצעה בייעוץ ובהכוונת כל הגורמים המקצועיים בתחום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר