בעקבות תחקיר ערוץ 10 יעלון מתנער מעסקת הצוללות

שר הביטחון לשעבר, משה בוגי יעלון, מתנער מעסקת רכישת הצוללות וטוען: "הייתי נגד העסקה". יעלון תקף את הודעת המל"ל לתחקיר וכתב כי היא אינה משקפת את המציאות (חדשות, בטחון)

יעלון. ארכיון (צילום: Miriam Alster/FLASh90)

יעלון מתייחס לתחקיר ערוץ 10 ומתנער מעסקת רכישת הצוללות: שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון מתייחס לתחקיר שפרסם השבוע ערוץ 10 הנוגע לעסקת הרכש של הצוללות מגרמניה. יעלון תקף בחריפות את רכישת הצוללות ואמר: "התנגדתי נחרצות להגדלת צי הצוללות של חיל הים בשלוש צוללות נוספות. באותה עת, מטעמים מבצעיים, ארגוניים וכלכליים, לא היה לצה"ל צורך בכך".

בהודעה שפרסם יעלון בעמוד הפייסבוק שלו, הוא נימק את עמדתו וכתב "עמדתי התבססה גם על סמך עבודת מטה מקצועית, מעמיקה ומקיפה שבוצעה בצה"ל ובמשרד הביטחון, איני יודע מה נעשה ומה נחתם לאחר עזיבתי את משרד הביטחון, אך פרסומיו של רביב דרוקר בנושא מטרידים מאוד, ומחייבים בדיקה מקיפה של הגורמים הרלוונטיים. תיאור השתלשלות הדברים המתוארת בהודעת המל"ל, הוא חסר ואינו משקף את המציאות כהווייתה".

בתחקיר שפורסם בערוץ 10 נטען כי עו"ד דוד שומרון המייצג את ראש הממשלה בנימין נתניהו מייצג גם את נציג החברה הגרמנית שמכרה לישראל את הצוללות.

יצוין כי הודעתו של שר הביטחון לשעבר באה בעקבות ההודעה של המל"ל שפורסמה אתמול ותיארה את השתלשלות רכישת הצוללות התגובה טענה כי הרכישה נעשתה בייעוץ כל גורמי המקצוע וגורמי הצבא הנוגעים לרכישה.

בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיבו היום (חמישי) גם כן לתחקיר ערוץ 10 ובהודעה נאמר "עו"ד שמרון מעולם לא שוחח עם ראש הממשלה בנושא צוללות, ספינות, או כל נושא אחר הקשור בלקוחותיו, הפעם הראשונה שבה נודע לראש הממשלה שעו"ד שמרון מייצג גורם עסקי הקשור לפרויקט הצטיידות של חיל הים הייתה שלשום, כשערוץ 10 פנה לבקשת תגובה".

עוד אמרו בלשכת ראש הממשלה כי האנשים סביב ראש הממשלה יודעים שאסור לפנות אליו בנוגע לענייניהם העסקיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר