באישור בית משפט

בת 14 הוקפאה - עד שתימצא תרופה למחלת הסרטן

בית משפט בלונדון אישר להקפיא את גופתה של נערה בת 14 שחלתה בסרטן - עד שתימצא תרופה למחלתה. הנערה, קודם הקפאתה: "הקפאה תאפשר לי לקבל סיכוי להחלים, אפילו בעוד כמה מאות שנים" (חדשות הבריאות)

שושי מילר | כיכר השבת |
איור דיגיטלי של תאים סרטניים (שאטרסטוק)

נערה בת 14 שחלתה בסרטן, הוקפאה - פשוטו כמשמעו - עד שתימצא תרופה למחלתה. ההליך החריג, בוצע לאחר שבית המשפט בלונדון נעתר לבקשתה של הנערה להקפיא אותה. הדיווח הופיע לראשונה בטלגרף הבריטי.

במכתב שכתבה לבית המשפט, התחננה הנערה לאפשר את הקפאתה: "אני לא רוצה למות... אני יודעת שאני הולכת, אבל אני רוצה לחיות חיים ארוכים יותר. אני רוצה שתהיה לי ההזדמנות הזאת".

בעקבות מחלתה הקשה, הילדה לא יכלה להגיע לבית המשפט, והשופט הגיע אליה לבית החולים - באורח חריג ביותר. הנערה ביקשה מהשופט לקבוע שאמה תהיה הגורם היחיד שיוכל להכריע לגבי ההחלטות שיבוצעו בגופת הנערה לאחר ההקפאה.

"אני חושבת שהקפאה קריוגנית תאפשר לי לקבל סיכוי להחלים ולהתעורר, אפילו בעוד כמה מאות שנים" אמרה הנערה לשופט. "אני לא רוצה להיקבר מתחת לאדמה, אני רוצה לחיות לאורך זמן ואני מאמינה שבעתיד ימצאו מרפא לסרטן ממנו אני סובלת ויעירו אותי".

"השמירה על תאים ורקמות על ידי הקפאה היא תהליך ידוע בענפים מסוימים של הרפואה" כתב השופט, "בסופו של דבר מה שחשוב הוא שהיא מתה ממחלתה בשלווה בידיעה שגופתה הולכת להקפאה ושייתכן שיהיה לה סיכוי בעתיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר