הכירו את המינוי

מייקל פלין, היועץ החדש של טראמפ: 'האיסלאם - סרטן'

היועץ החדש לביטחון לאומי של הנשיא הנבחר דונלד טראמפ השווה בעבר בין האיסלאם לסרטן וכתב כי הוא "לא מאמין שכל התרבויות שוות ערך מבחינה מוסרית". הכירו את היועץ (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
מייקל פלין (צילום: נחלת הכלל)

האיסלאם סרטן, ולא כל התרבויות שוות מבחינה מוסרית - כך סבור מייקל פלין, שמונה על ידי נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ לתפקיד היועץ לביטחון לאומי. ציטוטים אנטי-איסלאמיים של פלין פורסמו בסוף השבוע בכתבת פרופיל אודותיו שפרסמה רשת ABC.

פלין (57) שימש כראש סוכנות הביון הצבאית, ובמהלך קמפיין הבחירות של טראמפ ייעץ לו בנושאי ביטחון. בעבר הוא צוטט כאומר כי הוא מסכים לאסור זמנית כניסת מוסלמים לארה"ב, אולם קודם לכן טען כי הדבר ככל הנראה "לא יעבוד", וכי לדעתו יש לבצע בדיקה מדוקדקת של מוסלמים שמגיעים מאזורי טרור כמו סוריה.

בעבר פלין פרסם ספר בשם "שדה הלחימה: איך נוכל לנצח במלחמה העולמית נגד האיסלאם הקיצוני ובני בריתו", וכתב בו בין השאר כי "אנחנו במלחמת עולם נגד תנועה משיחית של אנשים רעים, רובם מושפעים על ידי אידיאולוגיה טוטליטרית: האיסלאם הרדיקלי".

"אני לא מאמין שכל התרבויות שוות ערך מבחינה מוסרית, ואני חושב שהמערב, במיוחד אמריקה, הוא הרבה יותר מתורבת, הרבה יותר אתי ומוסרי, מהמערכת שהאויב העיקרי שלנו רוצה לכפות עלינו".

עוד במינויים החדשים של טראמפ: חבר בית הנבחרים מייק פומפיאו ימונה לראש ה-CIA. רק בימים האחרונים צייץ פומפיאו בטוויטר כי הוא "מצפה לבטל את תוקף ההסכם הר האסון שנעשה עם המדינה מממנת הטרור הגדולה בעולם".

בנוסף, מינה טראמפ את הסנאטור ג'ף סשנס לתובע הכללי. סשנס נחשב לתומך גדול בזכותה של ישראל להגן על עצמה מפני תקיפות של חמאס ומתנגד בולט להסכם הגרעין עם איראן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר