ברוך דיין האמת

מגדולי תלמידי החזון איש: רבי נתן שולמן זצ"ל

בליל שבת התפשטה הבשורה המרה בהיכלי הישיבות על הסתלקותו של הגאון הגדול רבי נתן שולמן זצ"ל, בנו של ראש ישיבת סלבודקא. נחשב מגדולי תלמידי החזון איש (דיין האמת)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אבל בעולם התורה: בליל שבת התפשטה הבשורה המרה בהיכלי הישיבות על הסתלקותו של הגאון הגדול רבי נתן שולמן זצ"ל, בנו של ראש ישיבת סלבודקא רבי מרדכי שולמן זצ"ל וגיסו של ראש הישיבה הגאון רבי משה הלל הירש שיבדל לחיים.

רבי נתן שולמן נחשב לאחד מגדולי תלמידי מרן בעל החזון איש זצ"ל והיה נחשב מבאי ביתו וחובב במיוחד על ידי מרן. הגר"נ שולמן היה נחשב לעילוי של ממש, לצד למדנותו המופלגת היה בקיא בהוויות העולם ובעל כושר ניתוח מופלא בכל סוגיה שהובאה לפתחו בכל נושא ועניין.

הגר"נ שולמן היה מגדולי מנחילי תורתו והשקפתו של מרן בעל החזון איש, כאשר מסר שיעורים במשנתו והעביר זאת לתלמידים רבים. הגר"נ שולמן מסר שיעורים בישיבת סלבודקא במשך למעלה מעשור כאשר שיעוריו התורניים הבליטו את גאונותו המופלאה ובקיאותו ועמקנותו בכל סוגיות הש"ס.

הרב שולמן, ארכיון

בשלב מאוחר יותר, עבר להתגורר בשטרסבורג שבצרפת שם הקים עולה של תורה לצד שקיעותו בעניני הלכה. לפני כשנתיים עבר להתגורר בסמיכות לבניו בעיר בני ברק.

לאחרונה נחלש ולמרות זאת המשיך בעבודת הקודש ללא שינוי. אמש (שישי) התמוטט ופונה לבית החולים מעייני הישועה שם השיב את נשמתו ליוצרה.

יצויין כי ‏מכיוון שהשבת נערכה שבת שבע ברכות לנכדו של הגר"ד לנדו במתחם ישיבת סלבודקא, ‏הורה ראש הישיבה הגרמ"ה הירש לשמור על שקט מוחלט, בכדי שדבר הפטירה לא יוודע ויעציב את הרב לנדו.

הלוויתו צפויה להתקיים ככל הנראה מחר מהיכל ישיבת סלבודקא בהשתתפות אלפים ובראשם גדולי תלמידי מרן בעל החזון איש זצ"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר