צפו בתיעוד

הודו סוערת בגלל חתונה שעלתה 75 מיליון דולר

בתו של פוליטיקאי ואיש עסקים הודי נישאה בחתונת ענק גרנדיוזית שטרם נראתה בתת היבשת ההודית - ועוררה סערת ענק. אז איך מבזבזים 75 מיליון דולר בחתונה? הפירוט - בפנים (חדשות)

משה פריגן | כיכר השבת |
(צילום: moix tv)

אירסתם? מזל טוב! בזמן שחיפשתם דירה בחריש או באלעד, זוג הודי התחתן בעלות צנועה של שבעים וחמשה מליון דולרים. בשבוע האחרון התחתנה בהודו בתו של פוליטיקאי ואיש עסקים מקומי בחתונת ענק גרנדיוזית שטרם נראתה בתת היבשת ההודית.

אבי הכלה רדי רג'יב המכונה בהודו נסיך הזהב - כשמו כן הוא, בעלים של מכרות ברזל וזהב עצומים ונחשב לאחד מסוחרי הזהב ושאר מתכות הגדולים ביותר במדינה בת המיליארד ושלוש מאות בני האדם. איך לא, החתונה הגרנדיוזית מעוררת סערה אדירה בהודו וקריאות לחקירתו של אבי הכלה בחשד לשחיתות על הדרך בה עשה את הונו.

אז מה עושים עם שבעים וחמישה מליוני דולרים? לחתונה הוזמנו חמישים אלף איש (!), שלא פספסו את האירוע הנדיר והגיעו בשירות הסעות מיוחד מכל רחבי הודו - צי מטוסים שהטיס את האורחים לאזור החתונה.

כיאה למעמדו של האב, כל האורחים קיבלו את ההזמנה במיכל מוזהב שבתוכו נח טאבלט יוקרתי מצופה זהב שניגן סרטון על האירוע המתוכנן לצד הסברים על טקס החתונה וסידורי הישיבה באירוע.

על הטקסים הופקדו לא פחות משישה מפיקי על מ"בוליווד" – ההוליווד ההודית שהפיקו את האירוע בארמון עתיק סביבו נבנה כפר ענק שהכיל את כל המוזמנים לצד מגרשי חניה עצומים ואזור מנהלי. האירוע עוצב בסגנון של מקדשים הינדים והוצבו בו פסלי ענק שנבנו לכבוד האירוע. אם זה לא הספיק אז לחתונה הובאו גם עשרות פילים וסוסים שקושטו באריגים יקרים ושרשראות זהב עצומות שעליהם הורכבו האורחים עד שהגיעו למקומות הישיבה.

ומה באשר לבגדים ולתכשיטים? תכשיטיה של הכלה עלו "רק" עשרה מיליון דולר ושמלת הכלולות גם היא נקנתה בסכום "צנוע" של שניים וחצי מיליון דולר. משפחתה של הכלה הסתפקה ב-12 מליון דולר לתכשיטים ובגדים - סכום צנוע בהחלט יחסית לכלה. החתן גם הוא הצטנע ועלות הוצאות בגדיו ותכשיטיו לצד תכשיטי חמשת הסוסים האבירים שהביאו אותו לחתונה עלו "רק" שבעה מיליון דולר.

לחתונה הוזמנו עשרות תזמורות מכל רחבי המדינה הענקית, ומאות שפים טבחים שהשתמשו באלפי טונות של מוצרים שהובאו למקום בישלו את האוכל עבור האורחים. אם תהיתם איך שומרים על הסדר באירוע כזה, אז "רק" שלוש מאות שוטרים ושלושת אלפים נשלחו בכדי לאבטח את החתונה לצד מאות סדרנים שהיו אחראים על מקומות הישיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר