מתוך "צמאה 3"

אברהם פריד בסינגל חדש - "שובה השם"

הזמר אברהם פריד בסינגל שלישי מתוך האלבום "צמאה 3" סדרת ניגוני חב"ד המצליחה בהפקתו של המוזיקאי נאור כרמי ובהשתתפות מיטב הזמרים במוזיקה הישראלית (סינגלים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

על אף שאברהם פריד חתום על יותר מארבעים אלבומים לאורך שנות היצירה המוזיקלית, ההתרגשות בקולו בוקעת היטב מקו השיחה הבין־יבשתית כשהוא מספר על הקלטת השיר "שובה השם", ניגון שמחזיר אותו הרבה מאוד שנים אחורה.
"גם אחרי הרבה שירים, כל שיר חדש גורם לי להתרגש. שיר חדש הוא כמו ילד חדש, וכשהוא בריא ושלם וכולם מרגישים כמה שהוא חמוד, כאשר שיר מצליח ומעורר יהודים, זה מעניק לי הרבה מאוד שמחה.

"בהשגחה פרטית אחד מהניגונים שרצו להכניס ל-'צמאה 3' הוא השיר מתהילים 'שובה השם' שמסתיים בפסוק 'ויהי נועם ה׳ אלוקינו עלינו ומעשה ידינו כוננה עלינו ומעשה ידינו כוננהו'. הסוד האישי שלי הוא, שישנם כמה פסוקים ותפילות שאני לוחש בכל פעם שאני עולה לשיר על במה. 'ויהי נועם' הוא אחד מהם, כך שהחיבור היה מיידי" מספר פריד.

באלבום החדש שיראה אור בקרוב צפויים ליטול חלק מיטב האמנים הישראלים: אביתר בנאי, שולי רנד, עמיר בניון, יונתן ואהרון רזאל, אריאל זילבר, ישי ריבו, חנן בן-ארי, ארז לב-ארי ואודי דוידי.

מופע ההשקה הגדול של צמאה 3, שיכלול ניגוני חב"ד לפסוקים מתהילים, ייערך במסגרת אירועי י"ט כסלו תשע"ז בבנייני האומה בירושלים, כשבשיאם יתקיים מופע ניגוני החסידות שישלב את אברהם פריד, עמיר בניון, שולי רנד, ישי ריבו, להקת הלב והמעיין ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר