רוסיה פורשת מבית הדין הבינלאומי בהאג

טילי שיוט ממשחתת בים התיכון וטילים ממטוסים הממריאים מנושאת מטוסים אדירה. ללא אוכל, מים וחשמל וללא בית חולים אחד העיר חלאב גוססת. בנתיים הרוסים מכינים את היום שאחרי והודיעו כי הם פורשים מהמחוייבות לבית הדין הבין לאומי בהאג (בעולם)

משה פריגן | כיכר השבת |
נושאת המטוסים אדמירל קוזנצוב (צילום: מתוך ויקיפדיה)

נראה כי בשבועות האחרונים לרוסים נמאס לגרור רגליים בסוריה והם רושמים עליית מדרגה בלחימה מול דאע"ש לצד ארגון חיזבאללה וצבא אסד. לפני מספר ימים הגיעה נושאת המטוסים "אדמירל קוזנצוב" - ספינת הדגל הרוסית כשעל סיפונה מטוסי קרב מדגמי סוחוי ומיג. לצידה של נושאת המטוסים הצטרפו גם משחתות וספינות אספקה שהצטרפו גם הן ללחימה.

זה יום קטסטרופי בחאלב הנצורה, אנחנו חווים הפצצות חסרות תקדים מכל סוג נשק אפשרי" - כך אומר היום (שבת) חבר ארגון החילוץ "הקסדות הלבנות".בחלאב מתרבים הדיווחים כי לא נשאר בית חולים אחד וכי במהלך השבת הופצצו שבעת בתי החולים האחרונים שנשארו בעיר בת המאתיים וחמישים אלף איש.

בתוך כך ארגוני סיוע מדווחים כי אמש נהרגו בהפגזות הכבדות כמאה וחמישים איש ורבים אחרים גוססים ללא מענה רפואי עוד הם מדווחים כי בין ההריסות ישנם אזרחים רבים וכי נותקו אספקות המים והחשמל לרוב אזורי העיר.

במקביל הודיעה רוסיה הרואה את הנולד כי משעה את מחוייבותה לבית הדין הבין לאומי בהאג החוקר פשעי מלחמה.

ובנתיים לצד הגינוי האמריקאי הודיעה חברת איקאה כי היא הציבה בחנות הגל של החברה בשבדיה דגם של בית סורי בן עשרים וחמישה מטרים שנועד להעלות את המודעות לאסון הפוקד את סוריה ולעודד תרומות לאנשי חלאב הנצורים. כך או כך רוסיה בשיתוף צבא חיזבאללה וצבא אסד טובחים בעיר ללא רחמים והעולם עושה את מה שהוא רגיל לעשות לגנות ולאסוף תרומות.

הסרטון של חברת איקאה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר