עת שערי רצון / טורו של הרב עידו וובר

נוצר חלון הזדמנויות שאסור להחמיצו. מדובר בנשיא נבחר שהכריז שירושלים היא בירתה הנצחית של ישראל ושלעם ישראל הזכות הבלעדית לשבת בארצנו בביטחה ובשלווה (טורים)

הרב עידו וובר (צילום מסך )

כשבוע לפני הבחירות בארה"ב, פניתי בכתב לאחי ורעי בעם ישראל שיתפללו לבחירתו של טראמפ משום שסברתי שהוא יניב הכי הרבה טוב לעם ישראל.

הייתי אז בדעת מיעוט. הרוב המכריע של אישי הציבור והתקשורת צידדו בבחירתה של יריבתו. והנה להפתעת כולם אכן הוא ניצח. כעת מבינים כולם שמי באמת מנהל את העולם - זה אך ורק ה' יתברך ולא מושכי החוטים בתקשורת ובשילטון שניסו להשפיע בכיוון ההפוך על תוצאת הבחירות.

ועכשיו נוצר חלון הזדמנויות שאסור להחמיצו. מדובר בנשיא נבחר שהכריז שירושלים היא בירתה הנצחית של ישראל ושלעם ישראל הזכות הבלעדית לשבת בארצנו בביטחה ובשלווה.

לאור עובדה זו מחויבים אנשי השלטון בארצנו לעצור את הפינוי המתוכנן של המתיישבים ב"עמונה" ולשקול מחדש את צעדיהם. אסור לנו לאותת שמפנים דיירים יהודים מבתיהם בארץ ישראל.

והיבט נוסף על הבחירות שהתרחשו כעת: ביתו הגיורת של טראמפ פקדה ימים ספורים לפני הבחירות, את ביתו של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זיע"א בקווינס שבניו-יורק. הביקור שם היה אמור להיות פרטי ודיסקרטי ואולם לבסוף הוא דלף לעיתונות.

כשידיעה זו הגיעה לאוזני, חשבתי לתומי: אין ספק שתפילתה על הציון הקדוש תתקבל בשמים ותגרום שאביה יבחר. ואכן כנגד כל הסיכויים נבחר הנשיא שהשמיע דעות קרובות לדעותיו של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש בנוגע לזכות עם ישראל לשבת בכל חלקי ארצנו הק'.

ויהי רצון שמהלך זה של בחירתו של טראמפ מהווה מדבך נוסף לקירוב הגאולה שתבוא במהרה בימינו אמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר