מתוק וביתי

מתכון לתפוחים מצופים בקרמל ומגוון תוספות

פשוט להמיס קרמל, לטבול בו פלח תפוחים על מקל - ולצפות אותם במה שרוצים! שבבי קוקוס, פיסטוקים, שוקולד קצוץ, סוכריות צבעוניות - השמים הם הגבול (מתכונים, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |

מתכון ל-6 פלחי תפוחים מצופים

יש 2 דרכים להכין קרמל - ושתיהן קלות. בחרו מה שמתאים לכם יותר:

הכנת רוטב קרמל

• בסיר בינוני, על אש בינונית-גבוהה, מערבבים 1 כוס סוכר עם 1/4 כוס מים קרים. אחרי דקה, מפסיקים לערבב ונותנים לסוכר להתבשל ולקבל גוון ענבר עמוק, במשך 10-12 דקות.

• במקביל, בסיר קטן, מחממים 1/2 כוס שמנת מתוקה. כאשר הקרמל מוכן, יוצקים באיטיות את השמנת החמה לקרמל ומערבבים בעדינות, עד לקבלת תערובת חלקה, במשך 2-3 דקות. מסירים מהאש, מוסיפים לקרמל החם 30 גרם חמאה חתוכה לקוביות ומערבבים עד לאיחוד מוחלט. מתבלים ב-3/4 כפית מלח, ומערבבים שוב.

המסת סוכריות טופי קרמל בחלב

בסיר קטן על אש נמוכה, מבשלים יחד 30 סוכריות טופי קרמל (ניתן להשיג בחנויות ממתקים / בשוק) עם 10-15 כפות חלב, עד להמסה מלאה. מדי פעם מערבבים ונזהרים שהתערובת לא תישרף.

וכעת, להכנת החטיפים:

1. כמו בסרטון, פורסים תפוח ירוק גדול ל-6 פלחים שווים, ללא הגרעינים. נועצים בתחתית כל פלח מקל-סוכרייה (ניתן להשיג בחנויות אפייה).

2. משרים כל פלח בכוס עם סודה מעורבבת עם 2-3 כפיות מיץ ליים, מה שימנע מהתפוחים להשחיר בטרם עת.

2. טובלים כל פלח בקרמל המוכן, ומיד בתוספת שבחרתם. למשל, שבבי קוקוס, פיסטוקים, שוקולד קצוץ, סוכריות צבעוניות, אגוזים קצוצים או כל דבר אהוב אחר. מקררים מעט, כדי שהקרמל יתגבש על התפוחים ומגישים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר