צפו בתיעוד

הנשיא ריבלין בחדרו של מוישי הולצברג: "עם ישראל חי"

הנשיא ראובן ריבלין ורעייתו נחמה עלו אל חדרו של מוישי הולצברג, בנם של השליחים ששרד את הפיגוע במומביי. "לא יכולתי שלא לחשוב - עם ישראל חי" אמר הנשיא (חדשות)

(צילום: מארק ניימן לע"מ)

נשיא המדינה רואבן ריבלין המבקר בהודו בימים האחרונים הגיע היום (שני) לבית חב"ד במומביי בו נרצחו שישה יהודים בפיגוע מצמרר. הנשיא קבע במקום שלט הנצחה לזכרם של שלוחי חב"ד הרב גבריאל נח הולצברג ורעייתו רבקה הולצברג הי"ד. מלבד שליחי חב"ד, בפיגוע נרצחו גם בן ציון קרומן ז"ל, אריה לייבוש טייטלבאום ז"ל, יוכבד אורפז ז"ל ונורמה רבינוביץ' ז"ל.

הנשיא ורעייתו נחמה עלו אל חדרו של מוישי הקטן, בנם של השליחים ששרד את הפיגוע. בהודעת לשכת הנשיא נאמר כי "על קירות החדר נותרו הציורים שאיירה עבורו אימו ואותיות האל"ף בי"ת הצבעוניות שלימדה אותו. נחמה הביטה בהן ואמרה: "כמה רגישות של אמא יש בחדר הזה, כמה חום ואהבה מן הקירות".

שליח חב"ד במקום, ישראל, סיפר לנשיא ורעייתו כיצד מוישי נמלט אל המטפלת שלו לבדו, וזו גוננה עליו עד ששככה התופת. "כשראיתי את מוישי לא יכולתי שלא לחשוב - עם ישראל חי. וגם היום כאן, בבית חב"ד הזה שמהווה בית חם ליהודים מהעולם כולו באופן יומיומי ובלתי פוסק, אני חושב בדיוק את אותו הדבר. עם ישראל חי, העולם החופשי כולו חי ואנחנו ננצח את הטרור", אמר הנשיא.

בשלט ההנצחה שקבע הנשיא במקום נכתב "הרוגי מלכות אין כל בריה יכולה לעמוד במחיצתן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר