בשיחה הראשונה

דיווח: טראמפ ביקש מראש הממשלה לקדם את פרויקט הנדל"ן שלו

מפתיע? כלי תקשורת בארגנטינה טוענים כי נשיא ארצות הברית הנבחר ביקש במהלך שיחה עם נשיא ארגנטינה כי יקדם פרויקטו נדלנ"י שלו התקוע בבאונוס איירס, בלשכות הנשיאים מכחישים את הדברים (חדשות, בעולם)

קובי רוזן | כיכר השבת |
טראמפ ומאקרי (צילום: שאטרסטוק)

העיתון הארגנטינאי 'לה הניסיון' מדווח היום (שני) כי נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראפ שוחח עם נשיא ארגנטינה מאוריסיו מאקרי שבירך אותו על בחירתו לתפקיד הנשיא.

במהלך שיחתם, כך לטענת העיתון, ביקש טראמפ מעמיתו הארגנטינאי שיסייע לו בפרויקט בנין משרדים שהוא מקדם בבאונוס איירס שבארגנטינה ונתקל בבעיות רישוי.

דוברי הנשיאים הכחישו את הדברים וטענו כי השיחה בין השניים נסובה סביב בחירתו של טראמפ לתפקיד ועל יחסי המדינות. עם זאת יצוין כי שני הנשיאים מכירים מהעבר - אביו של הנשיא הארגנטינאי עסק בפיתוח פרויקט נדל"ני בניו יורק שטראמפ היה מעורב בקידומו.

מדיווחים בכלי תקשורת מקומיים בארגנטינה עולה כי טראמפ מתכנן לבנות בניין משרדים בבואנוס איירס בהיקף השקעה של 100 מיליון דולרים אך על פי הדיווחים הפרויקט לא זכה עדיין לאישורי הממשל.

כאמור, בלשכות הנשיאים מכחישים את הדיווחים, עם זאת נראה כי את תושבי ארצות הברית צריכה להטריד העובדה שהנשיא הנבחר הוא איש עסקים ואפשר שניהול עסקיו ברחבי העולם בעת כהונתו כנשיא עשויה להביא לניגוד עניינים בכמה מישורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר