מתקרבים לפתרון

התקדמות במגעים בין חברת אל על לטייסים

הדיון שנמשך 11 שעות במהלך הלילה בין מנכ"ל אל על לבין נציגי הטייסים וההסתדרות הביא להתקדמות רבה והצדדים ינסו להגיע להסכם בקרוב כדי לסיים את העיצומים (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: משה שי, פלאש 90)

מנכ"ל אל על, דוד מימון, ויו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, דנו הלילה (שלישי') בבניין ההסתדרות בתל אביב כדי לדון בעיצומים שנוקטים טייסי החברה בימים האחרונים שהביאו לביטול טיסות רבות ולעיכובן. מההסתדרות נמסר כי השיחות בין הצדדים הסתיימו לאחר כ-11 שעות של דיונים, וכי חלה התקדמות רבה במשא ומתן. הצדדים ישובו לשוחח בהקדם על מנת להגיע להסכמות.

בפגישה נכח גם נציג הטייסים, הקברניט ניר צוק שבחברת אל על הצביעו עליו באופן אישי כזה שגורם לסבלם של הלקוחות.

בינתיים ממשיכים להתבטל ולהידחות טיסות. אמש, הודיעה החברה על ביטול טיסה מספר 081 לבנגקוק ועל הוצאתה של טיסה מספר 027 לניו יורק שהייתה מתוכננת להערב, במטוס חכור כדי לעקוף את הטייסים הישראלים.

ההנהלה מסרה אמש כי "לצערנו הרב ממשיכים הטייסים, בהנהגתו של הקברניט ניר צוק בהתנהלות שערורייתית לשבש את טיסות אל על ולפגוע בנוסעים ובחברה". ועד הטייסים מסר בתגובה כי ההנהלה בוחרת לפגוע במאות נוסעים, וכי "אין זה ראוי שמנכ"ל המשתכר למעלה מחמישה מליון שקלים יוביל את אל על להתרסקות".

עיצומי הטייסים החלו בשבוע שעבר כשההנהלה הורתה לטייסים שלא יוכלו יותר לבצע טיסות לכיוון אחד בלבד ליעדים מרוחקים ושיהיה עליהם לטוס הלוך ושוב כדי למנוע עלויות מיותרות שהעלו את שכרם של הטייסים לכ-100 אלף שקל בחודש. הטייסים פתחו במחאה בעיצומים והחלו להודיע על מחלות, שתיית אלכוהול ונמנעו מלהשיב לפניות טלפוניות לשוב לעבודה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר