תקף והותקף

גואטה נגד 'יתד', אבי מימרן נגד הבכיינות

'יתד' פרסם הבוקר ידיעה מינורית על "ועידת המודיע", בתגובה, תקף ח"כ יגאל גואטה את העיתון על השמטת דרעי וזכה למענה מהשדרן אבי מימרן שתקף את הבכיינות (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי ב"ועידת המודיע" (צילום: משה גולדשטיין)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מצהיר זה למעלה משלוש שנים כי בכוונתו להקים עיתון יומי חדש, ובמקביל טען כי 'יום ליום' אינו בטאון המפלגה. אך עד שזה יקרה, בש"ס תוקפים את 'יתד נאמן' בטענה כי הם "מצנזרים" את יו"ר המפלגה.

הבוקר (שלישי) התפרסמה ידיעה בעיתון 'יתד נאמן' על ועידת עיתון 'המודיע', בידיעה הושמט שמו של השר אריה דרעי, שהיה אחד מהאורחים הבולטים בוועידה.

ח"כ יגאל גואטה נפגע בשביל הבוס וצייץ בעמוד הטוויטר שלו: "קמפיין 'השקופים' שלנו כל כך הצליח עד שעורכי יתד הבוקר לא הצליחו לראות את השר דרעי בין משתתפי הוועידה".

יצוין כי בכתבה ב'יתד' הופיעו רק יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני והשר יעקב ליצמן. שאר משתתפי הוועידה כדוגמת שר האוצר משה כחלון לא הוזכרו.

ל"כיכר השבת" נודע כי מאחר ולא היתה כוונה בידיעה שפורסמה לתת סיקור מקיף לוועידה, לכן מראש לא הוזכרו שמות של דוברים נוספים בגוף הידיעה וכי שמו של דרעי, שנכתב בתחילה בכותרת המשנה, הושמט כמו אחרים בשל מחסור במקום.

גואטה ספג ביקורת על דבריו גם מצד בכירים בתקשורת החרדית. מגיש 'המהדורה המרכזית' ברדיו קול חי העיתונאי אבי מימרן הגיב לגואטה: "די עם הבכיינות. תקים עיתון משלך".

דבריו של מימרן הכעיסו את השדרן דוד חכם המקורב לדרעי שהגיב לו: "עד עכשיו הכרנו את המושג 'דוס מחמד', מעתה נצטרף גם מושג של 'ספרדי מחמד'?!".

מימרן הגיב לחכם בעקיצה: "צודק. ספרדי אמיתי זה מי שנשען על העיתון האשכנזי ובודק כל יום כמה ספרדים מוזכרים בו. מי הוגדר כמרן, מי רק הגאון ולמה".

אברם דוב גרינבוים, מי שהיה עד לא מזמן העורך הראשי של עיתון 'בקהילה' עקץ: "העיקר שביבי ראה וביבי החמיא".

הכתב הפוליטי של אתר 'וואלה' יקי אדמקר צייץ לגואטה: "ניכר שהתחלת לרדת לשטח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר