ממשיך במלחמה

טראמפ תקף את ה'ניו יורק טיימס' וביטל פגישה עם בכיריו

הנשיא הנבחר של ארה"ב, דונלד טראמפ, הודיע בצהריים כי ביטל את פגישתו המתוכננת עם עיתון ה'ניו יורק טיימס' בשל שינוי תנאי הפגישה מצד העיתון אותו כינה "כושל" (חדשות, בעולם)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הנשיא הנבחר, דונלד טראמפ תקף בחשבון הטוויטר שלו את עיתון ה"ניו יורק טיימס" אותו כינה "כושל" וטען כי ביטל את הפגישה שתוכננה עמו.

"ביטלתי היום את הפגישה המתכוננת עם הניו יורק טיימס הכושל. זאת בשל העבודה שתנאי הפגישה שונו ברגע האחרון, לא יפה", כתב טראמפ.

הוא ציין כי אולי ייקבע זמן חדש לפגישה, "בינתיים הם ממשיכים לסקר אותי בצורה לא מדויקת ובטון מרושע", כתב.

לאחר מכן המשיך טראמפ ללעוג לעיתון הניו יורקי וכתב "הניו יורק טיימס הכושל, רק הכריז שהתלונות עליהם הם הגבוהות ביותר ב-15 השנה האחרונות. אני יכול להבין את זה, אבל למה להכריז על כך?".

כזכור, נפגש טראמפ אתמול עם בכירי רשתות התקשורת בארה"ב לפגישה טעונה. טראמפ, כמו טראמפ לא ניסה להיות משהו אחר ממה שהוא באמת והטיח את האמת כולה בפרצופם של העיתונאים המופתעים שקיוו ליישר את ההדורים עם הנשיא הבא של ארה"ב. בפגישה שנערכה במגדל טראמפ הגיעו ראשי הרשתות הגדולות בארצות הברית כ-40 אנשי תקשורת מהשורה הראשונה ממש שננזפו בידי טראמפ שאמר להם "זה חדר מלא בשקרנים".

הפגישה נערכה בסגנון "אוף דרקורד" כלומר, המשתתפים בה התחייבו שלא לדווח על מה שקרה בה, מה שהפך את טראמפ למשוחרר עוד יותר וגרם לעיתונאים לחוש "כאילו הם ניצבים מול כיתת יורים", לדברי אחד מהם.

לפי השמועות טראמפ תקף בחריפות בתחילת המפגש את מנכ"ל רשת CNN, ג'ף צוקר, ואמר לו שהוא שונא את הרשת שלו, "כולם ב-CNN שקרנים ואתה צריך להתבייש".

"אני בחדר של שקרנים, המדיה הנכלולית והשקרנית תפסה את הכל בצורה שגויה", אמר הנשיא הנבחר שהצהיר בנוסף כי הוא מוכן לפתוח דף חדש במידה ויקבל סיקור הוגן שיכלול את האמת בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר