שבועיים אחרי

האהדה האמריקנית לנשיא הנבחר טראמפ - שוברת שיאים

40 אחוז בטוחים למדי שטראמפ יטפל טוב בכלכלה - אמון הגבוה בהרבה משזכו לו הנשיאים ברק אובמה, ג'ורג' בוש הבן, ביל קלינטון ורונלד רייגן ערב השבעתם לתפקיד הנשיא (חדשות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
טראמפ. יכול להיות מרוצה (צילום: a katz / Shutterstock)

כחלוף שבועיים מנצחונו המפתיע של דונלד טראמפ בבחירות לנשיאות ארצות הברית, מגלה היום (שלשי) סקר שערך CNN, כי שיעור האהדה לטראמפ הגיע לשיא: 47 אחוזים מהאמריקנים רואים אותו כעת באור חיובי.

לפי הסקר, אף שיחסם של 50 אחוז מהאמריקנים לטראמפ שלילי, אבל שיעורם של אלה שיחסם אליו חיובי הוא הגבוה ביותר לו הוא זכה טראמפ אי פעם, כשהשיא הקודם שלו היה 43 אחוזים, ביולי האחרון.

עוד עולה מהנתונים, כי 53 אחוזים מהאמריקנים חושבים שטראמפ יהיה נשיא טוב מאוד או טוב מספיק. 40 אחוז אומרים שהם די בטוחים שטראמפ יטפל היטב בכלכלה - וזהו אמון גבוה בהרבה מזה שלו זכו בנושאי כלכלה הנשיאים ברק אובמה, ג'ורג' בוש הבן, ביל קלינטון ורונלד רייגן רגע לפני כניסתם לתפקיד הנשיא.

כמו כן, 51 אחוזים מהאמריקנים סבורים שטראמפ יפחית את השחיתות בוושינגטון, 50 אחוז סבורים שהוא ינצח את דאעש, ו-48 אחוזים מאמינים לו שהוא יבנה חומה בגבול מכסיקו. 63 אחוזים מאמינים שמצב הכלכלה יהיה טוב בעוד שנה.

ובשורה התחתונה: 66 אחוזים מהאמריקנים מאמינים שנשיאות טראמפ תחולל שינוי בארה"ב - 43 אחוזים מהם סבורים שיהיה זה שינוי לטובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר