מזל טוב!

אבא ואמא, אחרי 27 שנים: "נמשיך לארח בבית החולים"

יממה לאחר הבשורה שריגשה את תושבי ירושלים, בהדסה משגרים ברכות חמות לזוג ההורים הטריים של משפחת פרץ. אם הייתם מודאגים, המשפחה מרגיעה: "נמשיך את מסורת האירוח" (חדשות, בארץ)

הרב פרץ (צילום: דוברות הדסה)

יממה לאחר האירוע המרגש בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, עם לידת בתם של בני הזוג יצחק וסימה פרץ לאחר 27 שנות נישואים, נראה כי רופאי בית החולים מתחילים לעכל את הבשורה.

בני הזוג פרץ מוכרים לתושבי ירושלים כמארחים מידי שבת את אורחי המאושפזים בבית החולים ומספקים להם מידי שבת וחג סעודות שבת מלאות. כעת יממה לאחר השמחה מתפנים רופאי בית החולים שמכירים מקרוב את המשפחה שהתרחבה לברך את הזוג המאושר.

מנכ"ל הדסה, הפרופסור זאב רוטשטיין, פגש באופן אישי את הרב יצחק פרץ, אשר עונד על ידו את "צמיד" האב הטרי המורשה להיכנס לתינוקיה ובירך אותו בהתרגשות.

"מעשי החסד שלכם עבור כל כך הרבה מטופלים ומשפחותיהם לאורך השנים - לא נפלו על אוזניים ערלות. אני בטוח כי כולם ככולם בירכו אתכם לא אחת וקיוו כי תזכו לאושר כזה גדול, ולא בכדי הבשורה משמחת אותנו ההדסאים והמטופלים – בכל מחלקה בבית החולים. אתם בחרתם לממש הלכה למעשה את החזון המקראי, שהוא החזון ההדסאי, של נתינה וחמלה כלפי כל אדם".

רב המרכז הרפואי הרב משה קליין אמר להורים המאושרים כי שמחתם הנה הבשורה הגדולה ביותר שיצאה מכותלי בית החולים. "אין לתאר ואין לשער את האושר שחשים כעת כל מי שביקרו ולו פעם אחת בשבת בבית החולים – כולם נקשרו בכם ובמעשיכם, והייתם ונותרתם הסמל והדוגמא למסירות והתנדבות".

אם אתם מודאגים היכן תסעדו את השבת אם תיאלצו לבלות בבית החולים, הרב פרץ - האב הטרי - הבהיר היום כי המשפחה שהתרחבה תמשיך לשהות בשבתות וחגים בביה"ח - כפי שעשתה זאת ברציפות במשך 25 שנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר