ג'ארד קושנר בראיון נדיר: "לא סילקתי את כריס כריסטי"

בראיון נדיר שמתפרסם השבוע במגזין "פורבס", מדבר חתנו היהודי של טראמפ, ג'ארד קושנר בן ה-35, על העבודה במהלך קמפיין הבחירות בסיומו ניצח חמיו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ אמר היום (שלישי) בפגישה עם עיתונאים כי אם יצליח לעשות שלום בין ישראל לפלסטינים הרי שזה יהיה הישג גדול עבורו. הוא הצהיר עוד כי לדעתו חתנו היהודי ג'ארד קושנר יוכל לסייע ולפעול במאמצי השלום הללו.

בראיון נדיר שמתפרסם השבוע במגזין "פורבס", מדבר קושנר בן ה-35 על העבודה במהלך קמפיין הבחירות בסיומו ניצח חמיו. קושנר, כידוע, הוא בעלה של איוונקה טראמפ, שהתגיירה.

קושנר שנחשב ל"מוח" שמאחורי הקמפיין וההצלחה המסחררת זוכה לאמון בלתי מסוייג מחמיו וקובע את סדר היום של הנשיא בימים אלו. העיתון מתאר את בחירתו של דונלד טראמפ כמהפך הגדול ביותר בהיסטוריה הפוליטית המודרנית, ומצייר לקוראיו את היועצים שנכנסים ויוצאים מהמגדל המוזהב והמאובטח - תוך נסיונות להרכיב את הממשל החדש.

"הדמות המעניינת ביותר דווקא לא נמצאת במגדלי טראמפ", מדגיש פורבס ומציין כי מדובר בג'ארד קושנר, הנמצא באותה העת שלושה גושי בניינים דרומית משם, "במעלה גורד השחקים שלו, בשדרה החמישית מספר 666, משם הוא חולש על אימפריית הנדל"ן של משפחתו".

"חתנו של טראמפ", מתאר המגזין העסקי, "לבוש חליפה אפורה מהודרת, יושב על ספת עור חומה במשרדו המסודר ללא רבב, ומציג את נימוסיו, גם הם ללא רבב, שהביאו את האיש בן ה-35 לרכוש מספר מסחרר של חברים בעלי השפעה לפני שהשיג את אמונו של המנהיג החדש של העולם החופשי".

"לפני חצי שנה, המושל כריסטי ואני החלטנו שהבחירות האלו הן הרבה יותר גדולות מכל חילוקי דעות שהיו לנו בעבר, ועבדנו מצוין יחד", אומר קושנר ל"פורבס", "התקשורת העלתה השערות על הרבה דברים, ומאחר ואני לא מדבר עם התקשורת, הם ממשיכים בשלהם, אך לא אני עומד מאחורי הסילוק שלו או של אנשיו". בכך, מכחיש קושנר את השמועות לפיהן עמד מאחורי סילוקו של כריסטי - שבתור תובע השליך את אביו של קושנר לכלא.

"קשה להפריז בתרומתו של ג'ארד וקשה לתמצת אותה", אומר ל"פורבס" המיליארדר פיטר ת'ייל, הדמות העסקית הבכירה בעמק הסיליקון שתמך בטראמפ. "אם טראמפ היה המנכ"ל, ג'ארד היה המנהל בפועל".

"שיחקנו 'מאניבול' - שאלנו את עצמנו כל הזמן מהו ההחזר הטוב ביותר על כל דולר שהוצאנו על כל אלקטור", אומר קושנר ל"פורבס". "שאלתי את עצמי כיצד אוכל להעביר את המסר של טראמפ לאיש הפשוט בעלות הנמוכה ביותר?".

לדבריו, קמפיין טראמפ עלה כחצי מעלות קמפיין קלינטון: "לא פחדנו לעשות שינויים. לא פחדנו להיכשל. ניסינו לעשות כל דבר בזול ובמהירות. הדבר הצריך החלטות מהירות, לתקן את הדברים שלא עבדו ולהתאים תוך כדי תנועה את הדברים שעבדו".

אריק שמידט, מנכ"ל גוגל לשעבר שסייע לעצב את המערכת הטכנולוגית של קמפיין קלינטון, הודה כי "ג'ארד קושנר הוא ההפתעה הגדולה ביותר של בחירות 2016. עד כמה שאני יכול לומר, הוא ניהל את הקמפיין, ועשה זאת כמעט ללא משאבים".

"אבי לא האמין בכל הרעיון של מחנות קיץ. אחי ואני היינו פשוט הולכים איתו למשרד" סיפר קושנר על ימיו כנער, "היינו מסתכלים על עבודות, עובדים באתרי הבניה. זה לימד אותנו מהי עבודה באמת".

בהתייחסו למאסרו של אביו אמר קושנר כי "כליאתו של אבי לימדה אותי לא לדאוג מדברים שאינני יכול לשלוט בהם. אתה יכול לשלוט בצורה בה תגיב ואתה יכול לנסות לגרום לדברים לקרות באופן שאיך אתה רוצה שיקרו. אני מתמקד בלעשות כל מה שביכולתי להבטיח את התוצאות. כשהדברים לא הולכים בדרך שלי, אני חייב לעבוד קשה יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר