מעצר לילי

חשוד בתקיפת חיילים ניסה להימלט מהארץ ונעצר בנתב"ג

המשטרה עצרה חרדי נוסף מבית שמש החשוד בתקיפת חיילי צה"ל ושוטרים בעיר. בתחילת השבוע נעצרו שלושה חשודים בפרשה. העצור הרביעי יובא הבוקר להארכת מעצר (משטרה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

"ידה הארוכה של המשטרה תגיע לכל פורע חוק באשר הוא שינסה להימלט מהדין", כך אמרו הבוקר (רביעי) במשטרה עם מעצרו בנתב"ג של תושב בית שמש החשוד בתקיפת חייל צה"ל לפני כשבוע, עת שניסה להימלט מהארץ.

במסגרת מבצע מעצרים וחיפושים ממוקדים בבית שמש שבוצע בתחילת השבוע נעצרו 3 תושבי בית שמש ( 2 בגירים וקטין) החשודים בתקיפת חייל צה"ל ושוטר בשני אירועים שונים שאירעו בעיר בית שמש במהלך השבועיים האחרונים. טרם ביצוע המעצרים הוצאו מבעוד מועד צווי מעצר וחיפוש ע"י בית המשפט.

היום הושלם המעצר והמשטרה שפעלה כל העת לאיתור חשוד נוסף בתקיפת חייל צה"ל, הצליחה לאתרו ולעצרו במהלך הלילה בשדה התעופה עת ניסה להימלט מהארץ.

מהמשטרה נמסר כי פעילות מעצרים זו הינה פועל יוצא של חקירה מורכבת ומאומצת שנוהלה במשטרה ע"י צוות חקירה מיוחד (צח"מ) שהוקם וזאת לאור חומרת המעשים המיוחסים לחשודים. פעולות החקירה של הצח"מ הובילו כאמור לאיתור זהות תוקפי לובשי המדים ומעצרם.

החשוד שנעצר הובא לחקירה בתחנת בית שמש, ובשעה 10:30 יובא בפני בית משפט השלום בירושלים שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את תופעת ההסתה ותקיפת חיילים חובשי כיפה על רקע שירותם בצה"ל ותקיפת שוטרים, ומשקיעה מאמצים רבים לאיתורם ומעצרם. המשטרה לא תהסס להמשיך ולנקוט ביד קשה כנגד כל מי שיתקוף לובש מדים ותפעל למיצוי ההליכים הפליליים והבאתם לדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר