שרים תהילים

בשורה משמחת: האלבום 'צמאה 3' שוחרר

נאור כרמי באלבום השלישי מסדרת צמאה המצליחה במיוחד וגם הפעם עם מיטב האמנים במוזיקה היהודית ששרים ניגוני חב"ד מתוך התהילים בביצועים חדשניים (חדשות מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

לאחר שאלבומי המופת 'צמאה' – אומנים שרים את ניגוני הרבי מלובביץ' ו-'צמאה 2' – אומנים שרים את ניגוני האדמו"ר הזקן, הגיעו לאלבומי זהב ופלטינה וממשיכים להימכר, בימים אלה נשלמות ההכנות על האלבום השלישי בסדרה – 'צמאה 3'.

גם אלבום זה כקודמיו, יוצא מבית היוצר של נאור כרמי המפיק המוזיקלי והמנצח על המלאכה, ויוקדש הפעם לניגוני חב"ד על פסוקים מתהילים.

באלבום החדש שיראה אור בקרוב צפויים ליטול חלק מיטב האמנים הישראלים: אביתר בנאי, שולי רנד, עמיר בניון, יונתן רזאל, אהרן רזאל, אריאל זילבר, ישי ריבו, חנן בן-ארי, ארז לב-ארי ואודי דוידי.

"התרגשות גדולה לקראת צאתו של האלבום השלישי בסדרת צמאה. חבלי הלידה על הדיסק היו לא קלים", אומר נאור כרמי היוצר והמפיק של 'צמאה 3'.

"כל הזמרים המשתתפים באלבום, בחרו בעצמם את הניגונים מתוך חיבור אישי. כולם ציינו באוזניי עד כמה מילותיו של דוד המלך, בניגונים מסורתיים המיוחסים לאדמו"רים שונים בחסידות חב"ד, ממש נוגעות בהם", סיפר כרמי.

מופע ההשקה הגדול של צמאה 3, שיכלול ניגוני חב"ד לפסוקים מתהילים, ייערך במסגרת אירועי י"ט כסלו תשע"ז בבנייני האומה בירושלים, כשבשיאם יתקיים מופע ניגוני החסידות שישלב את אברהם פריד, עמיר בניון, ישי ריבו, שולי רנד וחיליק פרנק ועוד.

מארגני אירועי י"ט כסלו בבנייני האומה בירושלים, מצפים לשבור החודש את השיא של כ-40 אלף איש שגדשו בשנה שעברה את המקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר