הסוף לחיפוש המצבה? בקרוב: waze בבתי הקברות

נמאס לכם לחפש את קבר יקירכם בבית הקברות? בקרוב תוכלו להוריד אפליקציה שתוביל אתכם היישר אל הקבר אותו אתם מחפשים. הפיתוח ימומן על ידי המשרד לשירותי דת (חדשות, בארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

כמה פעמים הגעתם לבית הקברות וחיפשתם את קבר יקיריכם במשך זמן ממושך? המשרד לשירותי דת יקדם בשנה הבאה את פרויקט waze בבתי הקברות שעשוי להביא לפתרון הסוגיה.

מנכ"ל המשרד לשירותי דת חשף במהלך דיון בוועדת הכספים בכנסת כי משרדו יפעל בשנת הכספים הבאה לקדם את פרויקט waze בתי הקברות ופרויקטים נוספים למען האזרחים. הפרויקט יעזור למבקרים בבתי הקברות ברחבי הארץ להתמצא במרחב ולאתר את קבר יקיריהם על פי אפליקציה שתפותח על ידי המשרד.

במהלך הדיון בוועדה שנגע בין היתר בקבורה בישראל, תקפו חברי הכנסת החרדים את פיתוח פרויקט הקבורה הרוויה בו משקיעה הממשלה כרבע מיליארד שקלים.

יושב ראש וועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני אמר בדיון יש פתרונות טובים יותר מקבורה בקומות ואפשר גם לפתור זאת בעלות של 90 מיליון שקלים, "עוד תקום ועדת חקירה על הנושא. מחקרים מראים שאין צורך בקבורה רוויה, היא סתם שיגעון של משרד האוצר" טען גפני בדיון.

השר דוד אזולאי קבל בדיון על מצב המשרד לענייני דת ואמר "תקציבים שנועדו להעסקת רבני שכונות ויישובים שלא התמנו הוחזרו לקופת האוצר והתקנים התאיידו. עכשיו אין תקציב לאייש אותם מחדש ובמה שיש נאלצים להעסיק רבנים בשכר רעב, זעום ועלוב של 5,000 שקל לחודש שמהם צריך להתקיים רב של מושב וגם לממן את דמי השכירות למשרד ואת הוצאות משפחתו. חתמנו בלית ברירה על סיכום תקציבי אבל אינני שבע רצון ממנו" אמר השר אזולאי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר