'מעיני הישועה' זכה במקום הראשון בשביעות רצון המטופלים

קיבל בקטגוריית 'שביעות רצון המטופל' את הציון הגבוה ביותר של 86.7% ומוביל בפער משמעותי מהמקום השני שציונו 80.1%. שר הבריאות: "אנו רואים בנתוני מדד איכות השירות, כלי חשוב לייעול מערך הטיפול הרפואי לטובת ציבור החולים" (בריאות, שיווקי)

הדמיה של בית החולים מעייני הישועה (צילום: יחצ)

המרכז הרפואי מעיני הישועה זכה פעם נוספת בציון הגבוה ביותר והגיע למקום הראשון בסקר 'שביעות רצון המטופל' שביצע משרד הבריאות בקרב 11,099 מטופלים שאושפזו לפחות יומיים ב-23 בתי חולים בישראל. מעיני הישועה קיבל בקטגוריית 'שביעות רצון המטופל' את הציון הגבוה ביותר של 86.7% ומוביל בפער משמעותי מהמקום השני שציונו 80.1%.

הסקר הקודם בוצע בתקופה מקבילה בשנת 2014 ופורסם באופן מזוהה לציבור הרחב. הסקר הינו חלק מסדרת סקרי חווית מטופל לאומיים שעורך מנהל איכות בטיחות ושירות במשרד הבריאות. מבין הנושאים שנבדקו בשאלון: שביעות רצון כללית, נכונות להמליץ על בית החולים, יחס הצוותים המטפלים, מתן מידע ובהירות ההסברים, יעילות, רצף הטיפול בתחנות השונות, סביבה ותנאים פיזיים.

שר הבריאות הרב יעקב ליצמן אמר: "אנו רואים בנתוני מדד איכות השירות, המתפרסמים זו השנה השלישית, כלי חשוב לייעול מערך הטיפול הרפואי לטובת ציבור החולים. זהו צעד של שקיפות שהינו חשוב והכרחי במערכת בריאות מתקדמת ומתפתחת.

"הממצאים מהווים גם כלי עבודה להמשך שיפור וייעול המערכת, ואני מברך את בתי החולים, את מנכ"ל המשרד ומינהל איכות בטיחות ושירות – על ההשקעה הרבה בהצבת מדדים אלו כחלק מהמאמצים לשיפור השירות לציבור".

מנכ"ל המרכז הרפואי מעיני הישועה הרב שלמה רוטשילד הגיב בסיפוק רב על הממצאים ואמר: "אנו מודים על האמון הציבורי ומברכים את הצוות הרפואי והסיעודי על פועלם במסירות ונאמנות. נמשיך להוות בית החולים הקהילתי הנותן שירות מוביל ומקצוענות עם נשמה".

להלן טבלת ציוני משרד הבריאות אודות שביעות רצון המאושפזים בבתי החולים השונים:

קטגוריית שביעות רצון המטופל. מעייני הישועה במקום הראשון.
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר