סיפורים מרגשים

חלוקת מוצרי מזון הגדולה ביותר לעמלי התורה בפוניבז'

מדי יום חמישי מגיעה משאית של ארגון החסד "קרן הצדיק" עם מוצרי מזון בכשרות מהודרת עבור האברכים מישיבת פוניבז'. כל מי שפונה לארגון מקבל סיוע, אך מקפידים שהמקבלים יהיו אותם עמלי תורה ששוקדים על לימודם מבוקר עד ליל (עמותות, שיווקי)

כל מי שמבקש מקבל סיוע בארגון קרן לצדיק. אילוסטרציה (וידאו: יחצ, תמונה: שאטרסטוק)

"שמחתי כל כך לראות את פני הילדים מלוכלכים משוקולד למריחה" מספר ש. אברך בכולל פוניבז' שנהנה מחלוקת מצרכי המזון של ארגון קרן הצדיק. לדבריו "מי שלא יודע מה הוא מחסור, לא יבין את השמחה כאשר הילדים יכולים למרוח מוצר כל כך פשוט על פרוסת הלחם לפני היציאה ללימודים בבוקר" .

סיפור זה כמו סיפורים מרגשים רבים נוספים, מגיעים מידי שבוע לאנשי 'קרן הצדיק ע"ש רבי אריה לוין' המחלקים מצרכי מזון לעמלי התורה, שאינם משים מספרי הלימוד לאורך כל שעות היום.

מי שהתוודע לפעילות של ארגון 'קרן הצדיק', נוכח לדעת כי אינה דומה הכניסה לישיבת פוניבז' בכל ימות השבוע, לרחבת הכניסה לישיבה בימי חמישי.

מידי יום חמישי מגיעה ממשרדי ארגון החסד 'קרן הצדיק' שבירושלים משאית אל רחבת הכניסה לישיבה, בשעה שאלפי עמלי התורה מהכוללים מסיימים את סדר לימודם ויוצאים לבתיהם, לסידורים ולעריכת קניות לשבת. משאית הארגון מגיעה עמוסה עם מוצרי מזון משובחים בכשרות מהודרת בלבד, בשעה שנפתחים שערי המשאית מחולקים סלי המזון לכל אברך המבקש מצרכי מזון לכבוד שבת קודש.

בארגון מתעקשים לשמור על כבודם של מקבלי המצרכים ומבצעים את החלוקה בשיטה של מתן בסתר בלי לחשוף את פרטי המשפחות והאברכים הנצרכים, כל מי שפונה לארגון לבקשת סיוע מקבל סיוע, אך מקפידים שהמקבלים יהיו אותם עמלי תורה ששוקדים על לימודם מבוקר עד ליל.

לקראת יום ההילולא של מרן ראש ישיבת פוניבז' הרב שך זצוק"ל התקבלה ההחלטה בהנהלת הארגון לקיים מבצע חלוקת מזון מיוחדת לאברכי ישיבת פוניבז' וכולל חזון איש. לצורך המבצע יצאו מאות המתנדבים בארגון למסע גיוס מצרכי מזון לעילוי נשמת מרן הרב ש"ך זצוק"ל, לאחר שבוע סוכם מסע הגיוס בהצלחה רבה.

משאית החלוקה בכל יום חמישי מחוץ לישיבה. צילום: יחצ

ואכן, ביום חמישי בשבוע שעבר, המשאית הקבועה של 'קרן הצדיק' הגיעה לפתח הישיבה עם כמות גדולה של מצרכי מזון שחולקו לאברכי הישיבה ועמלי התורה מכולל חזון איש.

הסיפורים המרגשים אליהם נחשפים מנהלי קרן הצדיק, מתחילים בילדים המתנדבים באיסוף המזון בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ ונגמרים בסיפורים קורעי לב על משפחות של עמלי תורה שממלאים את ארונות הבית רק בזכות החלוקה השבועית של 'קרן הצדיק'.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר