אינתיפאדת ההצתות

צפו: נתפס על חם בניסיון הצתה ונעצר מיד

פלסטיני בן 44 תושב הכפר חוסאן תועד במצלמת אבטחה כשהוא מצית דליקה בפארק בגין, כוחות הביטחון שהוזנקו למקום עשו שימוש באמצעים מתקדמים על מנת לאתרו והביאו למעצרו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל עצרה מוקדם יותר היום (שבת) חשוד שתועד מצית שריפה בפארק בגין. החשוד נעצר לאחר שתצפית של רשות הטבע והגנים זיהתה אותו בעודו מצית חורש טבעי במטרה לחולל שריפה נוספת בישראל.

פקחי הסיירת הירוקה דיווחו באופן מיידי לחפ"ק משטרת ישראל בנווה אילן שמפקד על הזירה. כוחות משטרה בשילוב זרועות עם גורמי ביטחון וחירום נוספים החלו באופן מיידי במרדף במטרה להביא למעצרו של החשוד שהחל להימלט וכמובן לכבות את הדליקה.

על פי הודעת המשטרה, כוחות גדולים של משטרה וצבא הוזנקו למקום תוך שימוש, בין היתר, גם באמצעים טכנולוגיים. כעבור זמן קצר נעצר החשוד עם חזרתו לכפרו על ידי לוחמי חטיבת עציון.

החשוד, בן 44 תושב הכפר חוסאן, מובל בשעה זו לחקירה במשטרת ישראל. במשטרת ישראל מוסרים כי המשטרה תמשיך בפעילות נרחבת בשיתוף כלל כוחות הביטחון ויתר הגופים לכבות את השריפות ולבצע פעולת למניעת הצתות ומעצר חשודים תוך הפעלת כלל המשאבים והאמצעים. כוחות ואמצעים רבים מופעלים לצורך זיהוי ותיעוד מרחוק בכל שעות היממה בפריסה על תאי שטח נרחבים לאיתור חשודים ולהבאת העבריינים לדין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר