בחדרו של מרן

מקורבה של איוונקה טראמפ הגיע להתברך אצל שר התורה

איש העסקים משה לקס, יועצו של ג'ראד קושנר - חתנו של נשיא ארצות הברית הנבחר ושותפה העסקי של רעייתו איוונקה הגיע במהלך סוף השבוע להתברך אצל מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
לקס עם הגר"ח קנייבסקי (צילום: באדיבות המצלם)

בסוף השבוע האחרון הגיע איש העסקים החרדי משה לקס לביקור בזק בישראל. לקס שהינו שותפה של איוונקה טראמפ בתו של נשיא ארה״ב הנבחר דונלד טראמפ בעסקי התכשיטים נחשב לחבר הקרוב ביותר של הזוג ג'ראד קושנר ורעייתו בת הנשיא והנו בעל השפעה רבה על השניים.

ל'כיכר השבת' נודע כי ביום חמישי האחרון הגיע לקס לביקור מיוחד במעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי לברכה ולהתייעצות. לקס שוחח באריכות עם מרן בנושאים שונים וקיבל את ברכתו האישית.

במקביל נודע לכיכר השבת כי לקס נפגש גם עם בכירים במערכת הפוליטית והציבורית זאת כחלק מהידוק הקשרים. לקס בנו של הנגיד הסאטמרי חיים לקס ז״ל ידוע כתורם גדול לישיבות ולמוסדות תורה בארץ ובחו״ל אולם מקפיד לשמור על פרופיל תקשורתי נמוך.

להערכת גורמים פוליטים ביהדות אמריקה ששוחחו עם כיכר השבת לקס יהיה ככל הנראה גורם בעל השפעה על צורכי היהדות החרדית כשעסקנים רבים יוכלו להיעזר בקרבתו הגדולה למשפחת הנשיא בפעילות למען מוסדות התורה והקהילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר