נלחמים ברשמים

מודיעין עילית: מלשינון נגד רשמים לישיבות קטנות 'לפני הזמן'

במודיעין עילית נלחמים ברשמים שהחלו מלאכתם עוד קודם לזמן שנקבע על ידי בית הדין המקומי ו'מלשינון' מיוחד הוקם לדיווח אודות רשמים סוררים שמטרידים את ההורים קודם לזמן שנקבע (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: יונתן זינדל, פלאש90)

בית הדין נגד הרשמים: סוגיית הרישום לישיבות קטנות גורמת בכל שנה לתחרות עצומה בין רשמי ומנהלי הישיבות השונות אשר מבקשים כל אחד לקבל למוסדותיו את התלמידים הטובים ביותר מכיתות ח׳ בתלמודי התורה השונים.

בשל התחרות הקשה והעובדה שהדבר גורם לתלמידים רבים שלא להתרכז בלימוד אלא לעסוק אך ורק בענייני הרישום והבחינות קבעו הרבנים כי יש לעסוק בענייני הרישום לישיבות רק בסוף זמן החורף.

לאחרונה גברה התחרות הרבה ורבים מראשי הישיבות ו׳הרשמים׳ מבקשים להקדים מה שגורם להפעלת לחץ רב על הורי התלמידים המבקשים לדעת שבניהם יתקבלו לישיבות טובות.

ביה"ד בעיר מודיעין עילית בראשות הראב״ד רבי שלמה זלמן אולמן קבע כי אין להתעסק ברישום לישיבות קטנות עד סוף החורף, אלא שבעקבות מידע שהגיע על רשמים שעוקפים את ההוראה, פורסם במקומון בעיר, טלפון "מלשינון" להורים שהוטרדו ע"י רשמים.

המלשינון שהוקם

במודעה נכתב כי ראשי ישיבות רבים קיבלו על עצמם את תקנות הבית דין אולם על ההורים לדעת כי הרשמים שפונים בימים אלו להורים ומשכנעים אותם לעסוק כבר כעת בענייני הרישום דואגים כך ורק לעצמם וכי על ההורים לדאוג שילדיהם יעסקו בלימוד עד סוף החורף בשקט ובשלווה ללא טירדות מיותרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר