טיפול עצמי

כבר לא מסוגל לזוז בגלל הכאבים בגב ובברכיים?

הקושי לתפקד עם כאבים יחד עם מילוי המשימות היומיומיות במשק הבית, בישיבה, בטיפול בילדים או בהורים מבוגרים, הוא גדול והמענה הטיפולי הרגיל לא מספק לאלו שסובלים מכאבים כרוניים ומתקשים בתפקוד (בריאות, שיווקי)

כאבי הגב לא נותנים לך מנוח? אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

רבים זקוקים לטיפול בכאבי גב, כאבי ברכיים ובעיות אורתופדיות, אולם הפתרונות הקיימים הם חלקיים ובעייתיים.

הקושי לתפקד עם כאבים יחד עם מילוי המשימות היומיומיות במשק הבית, בישיבה, בטיפול בילדים או בהורים מבוגרים, הוא גדול והמענה הטיפולי הרגיל לא מספק לאלו שסובלים מכאבים כרוניים ומתקשים בתפקוד היומיומי.

ביקורים תכופים אצל פיזיותרפיסטים ומטפלים אחרים הם יכולים להיות יעילים, אולם הם כרוכים באי נוחות כתוצאה מהצורך לחכות בתור ולאבד זמן ונסיעה וגם בעלויות גבוהות.

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מגלים את הטיפול בבי-קיור לייזר – טכנולוגיה חדשנית, המצאה יהודית בפטנט עולמי.

בי קיור לייזר עוזר לך וליקירייך להפטר מהכאבים בשלוש דרכים:

מפחית את הכאב – התחושה של הכאב מגיעה לאיבר הפגוע באמצעות סיבי עצב. הטכנולוגיה הבטוחה לשימוש של בי-קיור לייזר מסייעת להאט ולשבש את הולכת הכאב ובכך להחליש את עוצמת הכאב עד אפילו להפסקה מוחלטת של הכאב.

מטפל במקור הבעיה - בי-קיור לייזר מפחית את הדלקת ותסמיניה – אודם, נפיחות, כאב – מתמתנים. לאחר ירידת הפעילות הדלקתית, מתאפשר תהליך ריפוי מואץ של המקום הפגוע, באמצעות כוחו הטבעי של הגוף לרפא את עצמו.

מעורר את האזור הפגוע לריפוי עצמי - במקרים רבים הכאב המתמשך נוצר כתוצאה מלחץ על סיבי העצב. הלחץ נוצר מנפיחות, בצקות ודלקת סביב האזור הפגוע. בי-קיור לייזר מרחיב את כלי הדם והלימפה ומאפשר סינון וניקוי יעילים מהאזור המודלק והבצקתי, עד שהלחץ על העצב משתחרר. ירידת הלחץ מובילה לירידה ברמת הכאב וכן מאפשרת לכלי הדם והלימפה להזרים לאזור הפגוע את האנרגיה הדרושה להחלמה מהפגיעה.

לפרטים לחץ כאן או חייגו : 3414 * ותיהנו ממשלוח עד הבית

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר